Kapının çalması ile hepimiz irkilsek de hemen toparlandım. Hızlı bir şekilde beni tutan hava akımından kurtulup küçük bir el hareketiyle Seth'i Ash'den ayırdım.
Yere inen Seth saç diplerini ovuşturarak kapıyı açmaya gitti. Ben de Ash'i kucağıma alıp arkasından gittim. Caroline ise hâlâ kıkırdıyordu.
Seth kapıyı açtığında endişeli gözlerle bize bakan bir alt komşuya karşılaştık.
-Seth iyi misin tatlım sesini duydum çok endişelendim.
Seth munzurca gülümsedi.
-Sorun yok sadece Ash ile biraz boğuştuk.
-Ash?
Kadının ilgilendiği tek kişi Seth olduğu için evdeki diğer fertlerin ismini kattiyen bilmiyordu.
Kucağımdaki Ash'in elini kaldırıp salladım.
-Ash benim kızım.
Kadın duyduğu cevaptan memnun olmuş bir şekilde gülümsedi. Ayrılmadan önce Caroline'ı gördü. Kaşları çatılsa da hiç bir şey söylemeden gitti.
Seth ise hızlıca kapıyı kapattı.
-Evet oturumu başlatıyorum. Kızın elementleri kullanabiliyor. Ve güçlü. Biz NewYork'un göbeğinde bunu insanlardan nasıl saklayacağız acaba.
-En ufak bir fikrim yok.
Benim kendi fikrim kızım güçlerini kullanmaya başladığında insanlardan uzak bir yerde bir ev alıp orada yaşamaktı. Ama kızımın bu kadar erken güçlerini kullanabileceği hiç aklıma gelmemişti.
-Sanırım taşınmamız gerek.
Caroline ve Seth bana şaşkınca bakarken Aiden, Ash ile oynamaya çalışıyordu.
-Nereye taşınmayı düşünüyorsun acaba?
Caroline soruyu benden cok kendine sormuş gibiydi. Duvara odaklanmış ve gözlerini kısmış öylece duruyordu.
-Hiç bir yere gitmem ben, her gün et yiyorum bu lüksü bırakamam.
Seth küçük çocuklar gibi dudak büzdüğünde kafasına bir tane geçirdim.
-Olayın ciddiyetini idrak edemedin sanırım Seth. Kızımı korumaya çalışıyorum.
-Kızını neden koruyacaksın Aaron. Elementlerden mi? Kızını kendi güçlerinden mi koruyacaksın? Bunu da kendi elementlerini kullanarak mı yapacaksın?
Bir an afalladım.
-Gerkirse kendi gücünden bile koruyacağım. Ama şu an korumaya çalıştığım şey insanlar.
Seth sıkıntıyla başını salladı.
-Nereye gidersen git insan olacak ki, olmasalar bile bir sey fark etmez. Merak edecek ve eğer sen onu kısıtlarsan seni ezip geçecek. Biraz büyük düşün Aaron. Saçmalamayı kes. Eve ses yalıtımı yaptırabiliriz.
-Seth anlamıyorsun. O daha çok küçük ve seni kaldırdı. Ve sen güçlerin olmasına rağmen buna engel olamadın. Güçleri geliştikçe tehlikeli bir hâl alacak. O bir çocuk. Onun için iyi yada kötü yok, sadece istediği şeyi elde etme arzusu var. Etrafındaki insanların canını yakabilir.
Durdum ve biraz soluklandım. Caroline sessizce bizi dinliyordu. Seth ise ciddi bir tavır takınmıştı.
-İstediğini yap Aaron seninle daha fazla tartışmayacağım.
Seth sinirle evi terk ettiğinde neden bu kadar sinirlendiğine anlam veremiyordum.
-Bu çocuk çok küçük söylediğim hiç bir şeyi anlamıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHRÜN VÂRİSİ
FantasiOPAL MÜHRÜ KİTABI'NIN DEVAMIDIR. Özel güçleri olan bir bebek hayal edin. Ona bakmak ne kadar eğlenceli olur öyle değil mi? Yada olmaz mı? Genç bir baba ve çatlak bir oğlan ve yaramaz bir bebek. Değişik bir fantastik dünya arıyorsanız doğru adrestesi...