3. | Эхлэл |

956 94 0
                                    

Минжон - " Сүми сайхан их завсарлагаан болж байна даа

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Минжон - " Сүми сайхан их завсарлагаан болж байна даа. Дэмий хийцгүүрэхийн оронд хоёулаа манай шинээр шилжиж ирж байгаа Сонхүн ахыг очиж харъя тэх үү? " хамаг байдгаараа өрөвдөлтэй царай гарган гуйв.

Сүми - " Үгүй ээ халуунд ийш тийш явмааргүй байна чи ганцаараа яв. "

Минжон - " За яахав эцсийн шийдвэр. 1,2,3 " гээд би шууд чулуу гаргав, Азаар Сүми хайч гаргасан байлаа. " За Сүми намайг дагаад яв. "

Сүми бид хэр барагтаа санал зөрөөд байдаггүй. Хэрвээ санал зөрвөл шууд л хайч , чулуу , даавуудаж ялсаныхан хүсэлтийг дургүй ч бай дагадаг юм.

Одоо бид 2 Сонхүн ахын ангийн хаалганы хажууд зогсож байна.
Минжон - " Хар даа царайлаг байгаа биз. Хараад ханашгүй үзэсгэлэн гоо юм уу? Юу вэ? Дөнгөж шилжиж ирээд охидуудын хараад өртчихөж байгаа юм байхдаа? " би тэрэнд ус өгөөд ялдамхан инээж буй охин луу хараад зогсож байлаа.

Сүми - " Жонаа хонх дуугарч байна. Дараагын хичээлийн багшаас өмнө ангидаа очъё. " гээд намайг намайг чирээд эхлэв.

Хичээл тараад Жонвон Сүми бид 3 гадаах сандал дээр суув.

Сүми - " Хөөе Жона юугаа тэгтлээ их бодоод байгаа юм? "

Жонвон - " Ам хуурайгүй яриад байдаг охин маань нэг л гундуухан байх чинь. "

Сүми - " Жонвонаа танай хён чинь дэндүү царайлаг болохоор охидууд ойр тойрноор нь эргэлдээд манай Жонагын сэтгэл санаа навс уначихжээ. "

Жонвон - " Тэгвэл Сүми! Сонхүн хён бид хоёрын хэн нь илүү царайлаг юм. "

Сүми - " Мэдээж манай Сүбин ах царайлаг. Өөр ярих юм байхгүй ээ. "

Жонвон - " Тэгэхээр хён бид хоёрын хоёуланг нь царайлаг болохоор хариулахгүй байгаа юм уу? " гэж ихэд жаргалтай инээмсэглээд асуугаад байв.

Сүми - " Чи яахав ээ . Жона танай хён чинь харваас даруухан дуу цөөнтэй хүн гэж Жонвон хэлсэн тийм ээ. Тэгэхээр хэрэггүй зүйлд санаагаа зовоолгүй хоолоо ид. Чи идэхгүй болохоор барахгүй байна. "

Жонвон - " Тийм шүү хён охидуудтай орооцолдож явдаг завтай нэгэн биш. Тэгэхээр чи манай Сүмигийн барахгүй байгаа хоолын идээрэй матархан минь. "

Минжон - " Одоо дуугүй бай! Мэлхий минь. "

Сүми - " Манай Жона буцаад иржээ. "

- Maeko -

 [ Say i love you ]Where stories live. Discover now