Бөөндөө завсарлагаанаар цайллаж байтал мэлхий юм ярьж эхлэв.
Жонвон - " Ингэхэд нөгөө ангид нэг эрэгтэй шилжиж ирсэн гэсэн. Ёстой мундаг бүжиглэдэг гээд л сургуулиар яриад байна лээ." гээд Сүмиг налж унаж мунаад л яагаад байгаан
Сонү - " Манай ангид шилжиж ирсэн. Их нийтэч яриасаг хүү байна лээ. Өө тэр ирж байна. " гээд заасан зүг лүү нь хартал Ники наашаа ирж байсан юм. Суух газаргүй байгаа бололтой.
Сонү - " Энд суучих. " гээд хажуудаа зай гаргаж өгөв. Ники бид нартай нэгдэн ширээнд маань суув.
Минжон - " Ники? Чи шинээр шилжиж ирсэн юм уу? "
Ники - " Оо Минжонаа. Чи энд сурдаг байсан юм уу? Тийм ээ би шинээр шилжиж ирсэн юм. Ингээд сандрах зүйлгүй боллоо. " гээд инээмсэглээд эхлэв.
Жэик - " Юу вэ? Та хоёр бие биенийгээ таньдаг хэрэг үү? " гэхэд бид 2 хоёул толгойгоо дохив.
Сонү - " Аан тэгвэл Ники чи бишүүрхэх хэрэггүй ээ. Бидэнтэй нийлж болно биз дээ тэ? " гээд бид хэдийг тойруулж харан асуух аядахад. Ихэнх нь дургүйцсээгүй. Гэтэл
Сонхүн - " Би түрүүлээд анги дээр очиж байя. " гээд шууд л яваад өгөв. Хоолоо бараг идээгүй байх юм. Эсвэл зүгээр идмээргүй санагдсан юм байлгүй дээ.
Ники " Нишимура Рики гэдэг. Гэхдээ Ники гэж дуудвал баярлана шүү. " гээд инээмсэглэх нь бүгдэд нь таалагдаж байгаа бололтой нааштай хүлээж авав.
=======================
Хичээлийн сүүлчийн цагын хонх жингэнэж тарсан гэдгээ мэдэцгээв.Минжон - " Сүми бие даалтаа яах уу? Өнөөдөр хийх үү? " багш нарыг өгсөн бие даалтуудыг бодох үед л толгой өвдөх шиг.
Сүми - " Тэгий дээ Жонвон бид 2 сургуулийн гадаа хүлээж байя. Чи Сонхүн ахад хэлчихээд ир дээ. " толгойгоо дохин анги лүү очтол аль хэдийнээ явчихжээ.
Жэи - " Түрүүлээд гарсан чам дээр очоогүй юм уу? Танай анги луу л явсан байх гэж бодож байсан юм. " гээд бас гайхаад эхлэв.
Минжон - " Үгүй ээ. Гэртээ эрт харимаар байсан юм байлгүй. Баяртай би ингээд явлаа. " гээд сургуулиас гаран явав.
Сургуулийн үүдэнд Жонвон Сүми 2 алга гайхаад залгах гэтэл цаанаас Ники хүрээд ирэв.
Ники - " Би чамаас нэг зүйл асуух гээд. "Минжон - " За юу юм? "
Ники - " Бүжгийн багш дахин сургалтаа явуулах гэж байгаа гэсэн. Чи дахиад явах юм уу? "
Минжон - " Бараг л явахгүй байх. " одоо хичээлдээ л анхаарах минь.
Ники - " Заза асуух зүйл маань болчихлоо. Баяртай маргааш уулзацгаая. " гэж хэлээд яваад өгөв.
Гэхдээ тэр үед Сонхүн ах сургуулийн хашаагаар гарах шиг л харагдах юм. Яваагүй байсан юм байхдаа.
Сүми - " Жонаа явах уу? " би ч толгой дохин бие даалтаа хийхээр Сүмигийн гэр лүү явсан юм.
===========================
Яагаад залгахгүй байгаа юм бол? Завгүй байгаа юм болов уу? Унтчихсан юм болов уу? Арай өвдөөгүй байгаа? Гэнэт л алга болчих юм? Гээд бодолдоо дарагдаад хэвтэж байхад
Минсү - " Эгчээ Ээж таныг хог асга гэнээ. "
Минжү - " Бас далимаар нь дэлгүүр гараад ир гэж байна. Давс дуусчихсан гэнээ. Би лав давсгүй хоол идэж чадахгүй шүү эгчээ!! "Минжон - " за. " том эгч байх ч хэцүү юм даа. Нөгөө хоёр чинь дэлгүүр гарга гэсэн баахан амттан захиад эхлэв. Муусайн одой хүмүүс ээж аавыг бүр атгачихсан байгаамдаа.
Дэлгүүр лүү явах замдаа Сонхүн ахын тухай бодсоор л ямар ч шийдэлд хүрч чадсангүй ээ. Надад уурлачихсан юм уу гэхээр юунаас болж уурлана гэж ? Гэхдээ би уурлуулах зүйл хийгээгүй дээ. Арай дахиад Никитэй байхыг хараад гомдчихсон юм болов уу? За арай хүүхэд байгаа биш дээ. Маргааш л асуудалаа шийдье дээ.
- Maeko -
YOU ARE READING
[ Say i love you ]
RomanceАнхны харцаар дурлах гэдгийг сонсоод худлаа гэж боддог байсан ч , Өөрөө тэр нэгэн хөвгүүнд анхны харцаар дурласан юм. ♡ Миний дурлал цаашдаа хэрхэн өрнөх бол?