Жонвоныг дэмжих санаатай бүгдээрээ тэмцээн дээр ирэв. Сүми бүр дээр нь үгс биччихсэн самбар хүртэл бэлдчихсэн байв. Хүн бүрд нэг нэгийг өгөөд Жонвоныг гарч ирэхэд жаргалтайгаар инээмсэглээд самбараа өргөхөд Жонвон бид хэдийг харсан бололтой инээд бид нар луу даллав. Хариу даллаад тэмцээн нь эхэлж Жонвоныг гарч ирэхийг хүлээж сууж байна даа.
Сонү - " Нана цангаж байна уу? Би ус аваад ирэх үү? " гээд тэр 2 маань хоорондоо хөөрхөндчих юмаа.
Жэик - " Ари завтай байсан бол би бас ингэх байсан юм хнн. "
Сүми - " Зсс нээх үерхсэн ч юм шиг. Энэ бас Жунсон ирэхгүй юм уу? Тэр ер нь амьд уу? За мэдэх юм алга. Жонаа надад уух юм аваад ирээч. "
Минжон - " Өөрөө яваач. "
Сүми - " Намайг байхгүйд Жонвон гараад ирвэл яах юм бэ? Гуйжийн миний найз. "
Минжон - " Заза. " гээд дэлгүүр гарах гэтэл нөгөө хэд чинь бас баахан юм захиад эхлэв. Надтай ханиндаа Сонхүн ах хамт гарахаар болсон юмдаа.
Сонхүн - " Нөгөө хэддээ хэлэхгүй юм уу? Нуух хэцүү юм аа. " гээд гараас хөтлөх нь тэр. Иймэрхүү зүйлд дасаагүй би дотроо зүгээр тэсрэх бөмбөг тэсэлж байгаа юм чинь.
Минжон - " Жонвоныг тэмцээнийг дуусахаар хэлье за. Тэр хүртэл жаахан хүлээж болох уу? " гэхэд Сонхүн толгойгоо дохив.
Захисан юмнуудыг бүгдийг нь аваад ортол яг Жонвон гарч ирэв. Сүми бөөн юм болж байгаа юм чинь. Бүгд бөөндөө самбар аа барьчихсан Жонвоныг дэмжээд л. Жонвон эхний ялалтаа авав. Өдөржингөө зүйл болсны эцэст Жонвон 1т орсоноор бүх зүйл дууссан юмдаа.
Одоо бөөндөө Жонвоны шагналыг мөнгөөр хоолонд орж байна хэхэ.
Сүми - " Хөөе Жунсон тэмцээн дээр ирээгүй байна хоол нь дээр ирээд л чамайг дээ. "
Жунсон - " Уучаарай Ажума! " энэ 2 жаахан хэрэлдээд буцаад зүгээр болов.Хоолоо иртэл хэсэг ярьж байхад ширээн доор байсан гарнаас минь нэг хүний гар атгаад авав. Сонхүн байх нь ойлгомжтой. Бид 2 одоо бусдадаа хэлэх нь дээр гэсэн учир би Сонхүнийг хэл гэхэд тэр толгойгоо дохив.
Сонхүн - " Тэгэхээр манайхаан хэлэх зүйл байна. " гэхэд бүгд Сонхүн лүү анхаарлаа хандуулав. " Минжон бид 2 үерхэж байгаа. " гээд шууд хэлчхэв. Нөгөө хэд чинь сонссон зүйлдээ итгэхгүй байгаа бололтой. Хэсэг чимээгүй байсанаа
Сүми - " Нээрээ юм уу?" гээд над луу хархад би толгойгоо дохитол нөгөө хэд чинь бүгд мэдсэн юм шиг тайван хүлээж аван баяр хүргэцгээв..Сүми - " Ингэж нэг юм. Чи надаас хүртэл нууж байсан юм уу тэ? Хэзээнээс юм айн? "
Минжон - " Удаагүй ээ саяхнаас л. "Жэик - " Ашгүй дээ. "
Жэи - " Сайхан хос байна. Баяр хүргэе. "Жонвон - " Ихэнх нь хостой болчихлоо. Одоо ганц бие 2ыг яах вэ? Хоолноос өөр юм мэдэхгүй Жэи. Тоглохоос өөр юм мэдэхгүй Жэик." гэхэд Жэик Жэи хоёр луу харцаа шилжүүлээд баахан инээлдэв.
Найзууд минь бид хоёрыг сайнаар хүлээж авсанд баяртай байна.
- Maeko -
YOU ARE READING
[ Say i love you ]
RomanceАнхны харцаар дурлах гэдгийг сонсоод худлаа гэж боддог байсан ч , Өөрөө тэр нэгэн хөвгүүнд анхны харцаар дурласан юм. ♡ Миний дурлал цаашдаа хэрхэн өрнөх бол?