Зуны тогтуун өдөр Жэикийн гэрт эрэгтэйчүүдээрээ цуглаад байгаа нь энэ.
Сонхүн - " Сонү наашаа ирээд хоол ид. Чи өглөөнөөс хойш юм идсэнгүй. "
Жэи - " Тийм шүү. Энд сэтгэлээ сэргээх гэж ирсэн биз дээ тээ. "Сонү - " Хүсэл алгаа. Би ер нь гэртээ харьлаа. "
Ники - " Ахаа ингэж ярихгүй шүү. "
Жонвон - " Сонү бусдыгаа хүндэлээд бөөнөөрөө байж бай л даа. Тэглээ ч өнөөдөр бөөндөө нэг зүйл яриа биз дээ. "Жэи - " Тийм шүү. " гэсээр хөргөгчнөөсөө шар айраг гаргаад ирэв. Хөвгүүдээрээ анх удаа ухаар болсон нь энэ.
Сонхүн - " Хисын ах ирж байна гэнээ. Хаалга онгойлгоорой. Ганц туршлагатай хүн байх нь зөв шүү. "
Удаа ч гүй Хисын орж ирсэнээр бөөндөө ширээ тойроод сууцгаав. Энд ганц унжигар байгаа хүн нь Сонү л байна. Нана энэ хоёр маань багахан маргалдсан байгаа билээ.
Энэ үед охидууд Нанагын гэрт бөөндөө хонохоор цугласан байв.
Сүми - " Нана тайвшир. Учир шалтгаанаа тайванаар хэл. " гэхэд Нана нулимсаа арчаад суусаар л.
Минжон - " Нана Сонү та хоёр арай ч салчихгүй байлгүй дээ. " гэхэд Нана орь дуу тавиад нулимсаа арчихгүй уйлсаар л.
Ари - " Нана юунаас болсоноо тайван яриад өгвөл бид туслаж чадна. " гэхэд одоо л амьсгаа авч амьсгал нь дээрдэхийг хүлээв.
Нана - " Өчигдөр бид 2 болзохоор болсон юм. Би түүнд л гоё харагдах гээд өөрийгөө бэлдсээр байгаад бага зэрэг хоцорчихсон юм л даа. Тэгсэн товлосон газартаа очсон чинь муухай ааш гаргаад тэгсэнээ болзоо нь дээр ёоозгүй байсанд би юу болсон юм гэхэд өөдөөс уурлаад надаас залхаж байна гэчихээд яваад өгсөн. " гээд дахиад уйлаад эхлэв.
Сүми - " Нана битгий уйлаад бай. Нүд чинь хавдчихлаа. "
Нана - " Сонү надаас уйдчихсан юм шиг байна. Ингэж байж бид 2 салчихвал яах уу? Би эгдүүтэй Сонүгүйгээр амьдарч чадахгүй ээ. " гээд дахиад уйлсаар л.
YOU ARE READING
[ Say i love you ]
Roman d'amourАнхны харцаар дурлах гэдгийг сонсоод худлаа гэж боддог байсан ч , Өөрөө тэр нэгэн хөвгүүнд анхны харцаар дурласан юм. ♡ Миний дурлал цаашдаа хэрхэн өрнөх бол?