36. | Төгсөлт |

682 78 4
                                    

Өнөөдөр төгсөлтийн баяр болж байгаа нь энэ билээ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Өнөөдөр төгсөлтийн баяр болж байгаа нь энэ билээ. Жэик Сонхүн Жэи 3 ингээд л төгсөх болчих гэждээ TvT.

Жонвон - " Цаг хугацаа ч хурдан юм аа. Ах нар маань төгсчих юм даа. " гээд урвайгаад эхлэв.

Сонү - " Гэхдээ би Жэи ахыг анагаахаар явна гэхээр айгаад байх юм. " гэхэд Жэи Сонү лүү муухай хараад эхлэв.

Жэи - " Над дээр ирээд амь гуйх цаг ирнэ гэдгийг санаарай. " гэсээр сүрхий шил гаргаж ирсэнээ зүйгээд зогсчихов.

Ники - " Гэхдээ шүдний эмч биз дээ? Амь нас гуйх гээд ямар аймар юм бээ? Ингэхэд Жэик ахаа та яагаад сэтгэл зүйч болохоор шийдэв? "

Жэик - " Зүгээр л гоё мэргэжил. " энэ хүн ойрдоо нилээн жаргалтай мөн тайван байгаа шүү.

Тэднийг яриа өрнүүлж байхад би Сонхүн лүү хараад зогсоод л байв.
Учир нь Сонхүн миний хажууд биш өөр охины хажууд хамт зургаа даруулаад байсан юм.

Хмммм заза оюутан болоод л намайг хаячих байсан юм байна лдаа.

Сонхүн - " Одоо төгсөнө гэсэн жаахан гуниглачихлаа. " гэхэд уурласан хүн яг дуугарч харагдаач.

Сонхүн - " Минжонаа. Хайрааааа. " за хатан нурууг минь хугалдаг үгээ хэлчихлээ шүү. Тайван байна шүү.

Сонхүн - " Хайраа яагаад уурласын ммм? Гоё юм авч өгөх үү? " гээд тэврээд аргадаж байтал хойно хоолой засах чимээ гарав. Эргээд хартал ахимаг насны эгч ах хоёр зогсож байв.

Сонхүн - " Аав ээж. Та хоёр эрт иржээ. Еэжи хаана байгаа юм? " Гайхалтай хадам аав ээж хоёр. Одоо хадам дүү дээр гаргасан алдаагаа гаргана гэж байхгүй ээ.

Минжон - " Сайн байна уу? " гэхэд над луу гайхан харав.

Сонхүн - " Аав ээж! Хүүгийхэн найз охин. Ирээдүйн бэр чинь Минжон " гээд шулуухан хэлэв. Тэр үед аав ээжийхэн нь нүдэнд оч гийх шиг л болов.

Сонхүний ээж - " Хөөрхөн охин байна. Еэжитэй дотно болох байх даа. " заа бараг худлаа байхдаа хэхэ.

 [ Say i love you ]Where stories live. Discover now