35. | Шоок |

698 78 16
                                    

Сонхүн - " Зуны амралт болоход 7 хоног дутуу байна шүү

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Сонхүн - " Зуны амралт болоход 7 хоног дутуу байна шүү. " гээд бид хэд сургуулийн гадаа бөөндөө суусаар хэлэхэд заримыхан нүд эдр нь сэргээд л.
Жэи - " Элсэлтийн шалгалт эхлэхэд 9 хоног дутуу байна шүү. Хэрхэн шалгалтаа өгөх вэ? " гэсээр уртаар санаа алдхад Жэик Сонхүн 2 толгой дохив.

Ники - " Ах нараа бүү гуниглаа. Та нарыг сэргээх зорилгоор хэдүүлээ караоке орж дуулах уу? "
Сонү - " Ойрд ороогүй юм байна. Та нар элсэлтийн шалгалтаасаа өмнө толгойгоо нэг сайн сэргээж ав. ".
гэхэд бүгд санал нийлэн караоке луу зүглэв.

Жэи - " Дараагын дуу бол Shinee Lucifer. " гэхэд Ники шууд мик булааж аваад дуулж эхлэв. Бүжгийг нь ч бүжиглээд бид бүгдийг хөгжөөж өгсөн юм даа.

Минжон - " Би гараад утсаар ярьчихаад ирье. Ээж залгаад байна." гэсээр өрөөнөөс гарав.

Ээжтэй утсаар ярьчихаад буцаж өрөө лүү орох гэтэл нэг охинтой мөргөлдчихөв. Би санаандгүй утсаа унагаачихаад авах гэтэл нөгөө охин утас нь дээр минь гишгээд цаашаа яваад өгөв.

Минжон - " ХӨӨЕ! Чи миний утас нь дээр гишгэчихлээ! " гэж хойноос нь орилоход өнөөх охин зогсоод наашаа харав.

Нөгөө охин - " Утас чинь зүгээр л байгаа юм биш үү? Би завгүй байна. " гээд цаашаа явах гэтэл би гарнаас нь барьж зогсоогоод

Минжон - " Дэлгэц нь хагарчихсан байгааг харахгүй байна уу? Ядаж дэлгэцийг нь төлж өгдөггүйнмаа гэхэд уучлалт гуйгаач! " гэж бага зэрэг уурсан хэлэхэд өнөөх охин тоож байгаа шинж алга.

Нөгөө охин - " Ахлах сургуулийн хүүхэд байж ийм газраар явахаасаа санаа зовдоггүй юм уу? "

Минжон - " Чи ч ахлах сургуулийн сурагч юм биш үү? Цагаан цамц хар юбка ногоон зангиа чи Хэра ахлах сургуулийн сурагч юм шиг л байх юм. Ялгаагүй юм байж. Надаас уучлалт гуй! "

Нөгөө охин - " Чадахгүй ээ! Би яаралтай ажилтай явж байна. Замаас холдож үз! " гэж бас л чанга дуугаар хэлэв.

Чанга дуу чимээ гарсанд манай хэд гараад ирэв.
Сүми - " Юу болсон юм? Чи зүгээр үү Жонаа. "
Минжон - " Энэ охин... " гээд учираа хэлэх гэтэл Сонхүн яриа зогсоогоод

Сонхүн - " Еэжи? Чи энд юу хийж байгаа юм? " гайхалтай энэ охиныг Сонхүн таньдаг юм байна.

Нөгөө охин - " Ахаа та энд юу хийж байгаа юм? Би энд найзаасаа дэвтэрээ авах гэж ирсэн юм. Манай найз эндэхийн цагын ажилтан. "
Ахаа гэсэн үү? Энэ арай...

Сонхүн - " Манайхан энэ манай төрсөн дүү. Пак Еэжи танилц. Жонаа энэ манай дүү чамд ярьж байсандаа. " гээд инээмсэглэн хэлэв. Ааааш хадам дүүгээ загиначихсан байнашд ээ. Мангар Минжон яг одоо газар доогуур ормоор байна шүү TT.

Сонхүн - " Еэжи энэ ахыхан найзууд болон миний найз охин. Чи Жэи Жэик хоёрыг таньж байгаа биз. " гэхэд Еэжи намайг дээрээс нь доош удаан гэх чинь шинжин харав.

Еэжи - " Ммм. Таныг ийм аманцар охинтой үерхэнэ чинь ээ санасангүй. Тэр ч яахав та эртхэн хариарай зарим нэг охидуудаас бас уучлалт гуйчихъя. Би явлаа ам зөрөлддөг хүмүүстэй байхаар хамаг эрч хүч алга болчихдог юм. " гээд шууд л яваад өгөв. Ингээд хадам дүүтэйгээ танилцахаасаа өмнө муу харилцаатай болчих гэж.

Сонхүн - " Чи наад хэл амаа. Уучлаарай Жонаа. Манай Еэжи багаасаа эрх өссөн тул бүгдийг өөрийнхөөрөө байсаар байгаад сурчихаж дахиад уучлалт гуйя. Би утсны дэлгэцийг чинь янзлуулаад өгье заа. " г

Минжон - " Чи эртхэн гарч ирэхгүйдээ. Би дүүтэй чинь ам муруйчихлаа. Одоо яах вээ? " гээд сандаран хэлэхэд

Сүми - " Одоо тайвшираад дуу дуулж сэтгэл санаагаа зас за юу. " гэхэд бусад маань өрөө лүүгээ орчихов. Сонхүн бид 2 үүдэнд зогсоод л.

Сонхүн - " Зүгээрээ Еэжи заримдаа муухай ааш гаргадаг ч чамайг муугаар бодоогүй байхаа. " гээд ярьж байхад дүү нь буцаад гараад ирэв.

Еэжи - " Ахаа би гэртээ харьлаа. Та эртхэн ирээрэй. Аан бас май. Наадхаараа дэлгэцээ наана биз. Түрүүн би уучлалт гуйчихсан шүү танихгүй охин гуай. " гээд над луу скоч шидчихээд яваад өгөв.

Минжон - " Харж байна уу надад дургүй болчихож. " гэж гоншигноход. Дүү нь Сонхүнээс тэсэн ондоо ааштай юм.

Сонхүн - " Эхлээд тайвшираа. "

Ингэж л хадам дүүтэйгээ уулзсан анхны өдрөө өөртөө дургүй болгосон юм даа. Хяслантай амьдрал вэ? ТТ

- Maeko -

 [ Say i love you ]Where stories live. Discover now