39. | Сүй тавьчихъя |

716 82 11
                                    

Нанагын гэрт бөөндөө зурагтын суваг солиод сууж байв

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Нанагын гэрт бөөндөө зурагтын суваг солиод сууж байв.

Минжон - " Өвлийн улирал эхэлчихсэн байхад би ганцаараа. Ямар ч гунигтай амьдрал вэ. "

Нана - " За ямар ганц бие биш дээ. Удахгүй Сонхүн ах ирчих юм чинь. Тэглээ ч зурагтаар байнга гарч байгаа биз дээ. Удахгүй Сонхүн ахын ээлж гарах нь " гээд аль болох тайвшруулах өнгө аястай хэлээд зурагт луу анхааралаа төвлөрүүлэв.

Жэи - " Жонаа одоо яанаа. Сонхүн алдартай болоод л чамайг нэг нүдээрээ ч тоож харахгүй байх даа. Миний найз эртхэн амьдралаа бод." гээд хорон үгсийг юу болоогүй юм шиг инээд алдан хэлхэд Минжон шууд л барьж байсан зурагтны удирлагаа Жэин зүг шидэж орхив.

Жэи - " Яаая өвдөж байна. "
Минжон - " Өдөж байж амьгүй болов. Чи хүмүүсийн хор шар малтахын оронд найз охинтой болооч. Ганцаараа ганц бие үлдчихлээ. Чи арай ижил хүйстэн юм биш биз дээ? " гээд харцаа нарийсган Жэи лүү харсаар л

Жэи - " Надад тохирсон хүн гарч иртэл хүлээж л байна. Тийм хүнтэй арай таараагүй л байгаа биз. " энэ хоёр яг хэрэлдэх гэж байтал

Сонү - " Хардаа Сонхүн ах гараад ирлээ. Чшшш. " гэхэд бүгд анхаараалаа зурагт луу шилжүүлэв.

Сонхүн удаан хугацааны дараа уран гулгалтаараа буцаж хичээлэж Ази тивийн тэмцээнд улсаа төлөөлж явж байгаа нь энэ. Бөөндөө анхааралаа төвлөрүүлэн үзэж эхлэв.

Минжон - " Би нээрээ ийм царайлаг найз залуутай ч байх шиг. "

Жэи - " Ийм сайхан найзтай ч байх шиг. Чамайг лав найз охин нь гэвэл хүмүүс итгэхгүй ээ. " гэхэд шууд л дэр авч шидэв.

Сүми - " Та 2 ямар ядаргаатай юм бэ. Дуугай үз. "

Сонхүний үзүүлбэр дуусаад хэсэг хугацааны дараа шагнал гардуулах ёслол болов.

Жэик - " 7 хоног байнга үзсэний эцэст ингэж нэг юм шагнал гардуулах цаг нь болдог юм байжээ. " гэхэд бүгд толгой дохив.

Ази тив дундаа нэгдүгээр байранд оров. Нанагын гэрээр дүүрэн орилолдоон болж эхлэв.

Ники - " Сонхүн ах үнэхээр мундаг. Би ер нь уран гулгалтаар... "
Сонү - " Битгий л тэгж үзээрэй. "

Сүми - " Жонаа чи уйлаад байгаа юм уу? "
Минжон - " Гүү за юу гэж дээ. " гэсээр нулимсаа арчихад бөөндөө инээлдэж эхлэв. " Битгий хүн шоолоод бай. "

========================

Минжон - " Сүми өнөөдөр уг нь ирэх ёстойдоо над луу залгахгүй байх юм. " гээд утсаар санаа зовсон байдалтай Сүмитэй ярилцаж байв.

Сүми - " Магадгүй ядраад унтсан байх. Битгий санаа зовоо. Би одоо хоолоо хийлээ заа. Түр баяртай. " гээд утасаа таслачихав.

Жаахан орон нь дээрээ хэвтэж байтал ах өрөөний хаалга онгойлгов.

Мёнсүү - " Хүүш миний хөөрхөн дүү. Хүргэн хэзээ ирэх юм. Би хамт зургаа авхуулаад сошиолд нийтэлвэл би од болох байхдаа. Ирэхээр нь охидуудад гарын үсгийн нь зарна. Охидууд дунд нилээн од болоод байна лээ. Миний дүү болгоомжтой байгаарай. "

Минжон - " Та яах гэж орж ирсэн юм? Хүний уур хүргэх гэж орж ирсэн юм уу? "
Мёнсүү - " Аан тийн дэлгүүр явлаа гэнээ. Чи хамт явах юм уу? "
Минжон - " үгүй ээ. "
Мёнсүү - " Ингээд гэрийн буг болоод гэртээ үлдэхгүй юу. " гээд яваад өгөв.

Гэртээ ганцаараа гунигийн далайд живж сууж байтал өрөөний цонх дугараад унав. Хүүхдүүд чулуу шидээд байгаа юм байх даа. Цонхоо онгойлоод хартал уулзахыг хүлээж байсан хүн инээмсэглээд зогсож байв. Би шууд л цамцаа шүүрч аваад гэрийсээ гүйгээд гарав.
Эрчиндээ шууд л тэврэн авав. Үнэхээр их саначихжээ.

Сонхүн - " Санасан шүү. "
Минжон - " Би ч гэсэн. " гэсээр тайвшираад байнга уулздаг саравчиндаа ирэв.

Минжон - " 2 долоо хоног ийм удаан өнгөрдөг билүү гэж бодсон. 1т орсонд нь зөндөө их баяр хүргэе. Би үнэхээр мундаг найз залуутай юмаа. " гээд үнсэхэд түүнд үнэхээр гоё байгаа бололтой.

Сонхүн - " Чамайг зөндөө их саналаа. Ядаж байхад тийм хөл хөдөлгөөнтэй газар утасаа эвдэлээд чамтай холбогдож чадаагүй. Тэгээд маргааш утсаа янзлуулаад чамд гоё гоё зураг харуулна заа. "

Минжон - " Зурагтаар би үзэж үзэгчийн сандал дээр сууж байсан охидууд таныг хараад үхэж байдаг шүү. "

Сонхүн - " Гэхдээ тэр олон охидуудаас чи л хамгийн онцгой. " гээд аргадах аятай үнсэх аж.

Минжон - " Зурагтаар та арай царайлаг харагдсаан. Жинхэн амьдралд дээр бүр царайлаг. Таны энэ гялгар царайг яаая даа. Болдог бол ганцаараа хардагсан бол. "
Сонхүн - " Намайг ингэж боддог байсан бий вий? "

Минжон - " Ер нь хоёулаа сүй тавьчихъя. Тэгвэл тань луу нээх охидууд ойртохгүй байх. " гээд хошуугаа унжуулан эгдүүтэйгээр хэлэв.
Сонхүн - " Яасан ч эгдүүтэй юм бэ дээ. Алив нөгөө хэд дээр очих уу сүйт бүсгүй минь. "
Минжон - " Тэгэе сүйт залуу минь."

- Maeko -

 [ Say i love you ]Where stories live. Discover now