12 chapter ♡🥀

2.2K 380 88
                                    




















ජෙකේ තේ ව අති අල්ලන් ඇදගෙන් jk ගේ sport room එකට ගියා..........

🐯අනේ අත අරින්න කෝ මාව...........හි හියුන්ග් ....plz....

Sport room එක ලගට ආපු ජෙකේ තේ ව තල්ලු කරලා දැම්මා ඇතුලට.............

තේ විසි වෙලා ගිහින් මේසෙක වැදුනා ...

ජෙකේ හිතලා නෙමේ මෙහෙම වීට රිද්දන්නේ..............ඒත් ජේකේ කියන්නේ ගොඩක් කේන්ති යන කෙනෙක්..ඉතින් එයාට ගොඩක් කේන්ති ගියා තේ ජිමිනි එක්ක හැසිරෙන විදියට සහ ජිමින් වෙනුවෙන් තේ එයාට කෑගහපු එකට....................

🐯 ආආ ව්ව්ව්ව්.

වී එහෙම කෑගැහුවේ එයාගේ කොන්ද හයීයෙන් මේසේ උලේ වැදුන නිසා...............

( අම්බෝ එහෙම උනාම දැනෙන සනීපේ
......පුෆ්ෆ්ෆ් කියලා නිම කරන්න බෑ........)

🐰💣 තමුන්ට කොහෙන් ආපු හයි යක්ද මට මෙහෙම කතා කරන්න ...ඔක්කොම උන් ඉස්සරහා.........................

ජෙකේ mind : පෙනේනාතෙක් මානේ රැදීලා ඔයා හැමදා වැරදිමයී කරේ දැන දැනාත් ඔයා..............

(A/N ඔයැයී ඒ කොල්ලට ආදරේ කරනවා කියලා ඒ අහිම්සක ලමයා කොහොම දැනගන්නද )

🐰💣 අද දැන්ගන්නවා මන් කව්ද කියලා ...........................................

වෙන උන්ට මන් ගහලා පලි ගන්නේ ..ඒත් ඔයාගෙන් මන් වෙන විදියකට පලි ගන්නම් මැනික .....😏😏😏😏😏😏

ජෙකේ කෙල හල හල තේ දිහා බලන් හිටියා.....................................................

🐯 අනේ හියුන්ග් ලගට එන්න එපා....මොනාද ඔයා මේ කරන්න හදන්නේ....................අනේ...plz.......... යන්න කෝ.....................

අනේ ඉතින් තෙයියා හොදටම බය වෙලා අඩන්න ගත්තා....................

..

ජෙකේ එයාගේ shirt එක උඩ බොත්තම් ටික ගලෝලා තේව ඇදන් ගිහින් මේසෙකට හේත්තු කරා...........................

🐯 හි හියුන්ග් ...අනේ....

🐰💣 😏😏😏😏😏

🐯 අනේ හියුන්ග් .....ඔ ඔයා නරක කෙනෙක් නෙමේ ...මන් දන්නවා..............

Plz ..මෙහෙම කරන්න එපා...........................

🐰💣 ඔයගේ butter මදි කොල්ලෝ මාව රවට්ට ගන්න.............

feelings ⬼⬼ Where stories live. Discover now