18 chapter ♡🥀

1.9K 344 49
                                    

ගෙදර ආපු ටේ දුවගෙන ගියේ එයාගේ ඔම්මා එයාට පොරොන්දු උන විදියට අද කලින් ඇවිත් ද කියලා බලන්න...

ම්ම්ම්ම්

එයා ඇවිත්..

.තේ ටක් ගලා උඩට ගිහින්  wash එකක් දාගෙන මිරෙයිනා ගේ  office  room එකට ගියා ...

😈 ආආ මගේ වින්ට් බෙයා ආවද..
ඔන්න ඔම්මා අද කලින් ආවා.....

වී ගිහින් ඔම්මගේ උකුල උඩ මුනට මුන තියන විදියට කකුල් දෙක දෙපැත්ත ට දාලා ඉදගත්තා ............

😈 මොකෝ මේ ආඅ...අලි බබ්බු හුරතල් කරන්නත් වෙලානේ ඉතින් ...............

මිරෙයිනා එයාව බදාගෙන ඉන්න වී ගේ ඔලුව අත ගාන ගමන් කිව්වා............

🐯😒😒😒 යන්න ඔම්මා යන්න ...........

I miss you ............

😈 i miss you too manika...

🐯 අනේ යන්න මන් රැවටෙන්නේ නෑ...ඔයාට මාව ඔනේ නෑ නේ දැන්..අර නල්ල මලේ sectory ඉන්නවනේ.........
👀😒😒😒😒😒😒😒😒

😈 පුතා මොනාද මේ කියන්නේ ආආ.........එයාට වඩා මට ඔයාව වටිනවා...ඔයා කොහොමද මේවා දන්නේ ම්ම්ම්..

🐯 ඒවා වැඩක් නෑ.....ඔයාගේ photoshoot  එකේ photo පෙන්නන්නකෝ .....................

මී phone  එක අරගෙන් තේට දුන්නා...............................

එක පාරටම තේගේ ඇස් දෙකෙන් කදුලු ආවේ ඒකේ screen  එකේ photo  එක දැකලා................................

🐯 ඕ ඕම්මා මේ ඔයාගේ secotry ද....
එ...එතකොට ඕයා මගේ photo එක අයින් කරාද ඔම්මා           

වී හෝ ගාලා අඩන්න ගත්තා...........

😈 අනේ පුතා මොකෝ මේ..ඖඅ එයා නෙමේ මන් නිකම් දාගත්ත එකක්....ඕක ඇරලා බලන්නකෝ..........................

🐯 ..................එතකොට මොකක්ද  passo එක...

😈 පරන එකම තමා පැටියෝ ..

🐯 වී ...............winter bear 🐾️🐾️  කියලා ගැහුවාම lock එක ඇරුනා....

ඒත් ඔම්මා ඔයා ඉසරහට දාන් හිටියේ මගෙයි හියුන්ග් ගෙයි එකක් නේ.ඇයී ඒක අයින් කරේ.......................

😈 මට දවසක් කේන්ති ගිහින් phone  එක පොලොවේ ගැහුවා ඉතින් .මේ වෙන එකක් පැටියෝ .ඉතින් සේව් වෙලා තිබ්බේ සිම් එකට ඔයාගේ photo එක විටරයී ..........................

feelings ⬼⬼ Where stories live. Discover now