Huszonkilencedik fejezet: Gonosz lélek

280 52 17
                                    

Előre szólok, hogy lehet eltűnök a napokban, mert enhypen portrékat akarok csinálni 😅

Jay szemszög:

Kétkedve nézek a gonosz lélekre, aki ujjait megjelenítve nyújtja Jungwon felé a papírt. Nem hiszem, hogy jó döntés lenne az, ha felfednénk magunkat. Erről talán beszélnem kellene az egyik közvetítővel. Fogalmam sincs mi történik akkor, ha egy páciensem rájön a kilétemre. Taehyung erre sosem tért ki, és őszintén, kísérletezni sincs kedvem. 
- Fel akarod fedni magad? - szólalok meg végül, hogy megbizonyosodhassak ideiglenes társam kilétéről. 
- Persze - biccent, miközben Won olvasni kezdi a papírt. - Gondolj bele, kellenek a tervhez. Innentől egy pillanatra sem hagyhatjuk őket magukra. 

Ránézek Jungwonékra, akik elég ijedtnek tűnnek. Hát, nem csodálom. Én sem örülnék egy ilyen jelenetnek.
- M-miben? - szólal meg Jake, miközben jobban visszacsúszik a kádba. Igaz is, az előbb még a fenekét is láttatta félelmében. Barátom testet ölt, így láthatóvá válva a többiek számára is. A reakción jóízűen felnevetek, bár Ők ezt úgy sem hallják. 
- T-te? Mi?! - értetlenkedik páciensem. Hát, szerintem ideje lenne nekem is testet öltenem, hogy elmagyarázzuk a helyzetet. 

Kelletlenül, de én is testet öltök, így Jungwon rám kapja íriszeit. Ezúttal Ő húzódik hátrébb ijedtében, s látom rajta, hogy ezer kérdés fogalmazódik meg benne jelenleg. 
- Rövid vagy hosszú magyarázatot kértek? - érdeklődök, mire a srácok a hosszabb mellett döntenek. Így hát leülök én is a csempére, s elkezdek nekik mesélni a második esélyesekről. 

Kifejtem, hogy mi a feladatunk, s röviden beavatom őket előző pácienseim életébe is. Társamról, és az eddig történtekről is beszámolunk. Arról, hogy a babát a mellettem ülő gonosz lélek csempészte Jakey táskájába, hogy mi célt is szolgált ez az egész. A fiúk figyelmesen hallgatnak, s csak reménykedek abban, hogy hisznek nekünk. 
- Tehát ti valójában bűnösök vagytok - vonja le a következtetést Jungwon, így bólintok. 

Lényegében ez így igaz, kár lenne tagadni. Az már más kérdés, hogy a gonosz lélek vétkei közel sem olyan súlyosak, mint az enyémek, de inkább nem firtatom a témát. 
- Jake horrorbabáját - kezd bele egy újabb részbe a társam - az a nő lopta el akkor, amikor a rendőröket elvezettem ahhoz az IUhoz. Ma este pedig rátámadt, hogy megölje, és vért szerezzen. Rátámadtam, így nem tudott komolyabban ártani neki, szóval elmenekült. A gond viszont az, hogy Jake vérének egy része nála van. Már csak arra van szüksége, hogy Jake a halál szélén legyen, így folyton védeni kell. Én mellette maradok, de Won, te légy Jay mellett. Mindez lehet csak egy csali is, hiszen az eredeti célpont te voltál.


- Valaki hozhatna egy törölközőt - vág közbe Jake, aki az elszálló habok miatt már teljesen a fal felé van fordulva.
- Minek? Már úgyis láttalak meztelenül - legyint a gonosz lélek, én pedig felkuncogok. Én bezzeg nem lestem meg Wonniet.
- Jay viszont nem - védekezik a ház tulajdonosa. Junwon feláll, majd már hozza is a kért anyagot. Jake gondosan teste köré  csavarja a törcsit, így már valamivel Ő is felszabadultabb lehet. - És miért is van szükségetek ránk? 
- Pár nap múlva el tudjuk intézni örökre azt a férget, de ahhoz kell a segítségetek - válaszolok ezúttal én, a helyzetet viszont nem tudom jobban kifejteni. - Na, gyere, Jungwon! - kelek fel, s fogom meg a fiú karját. - Szerintem van mit megbeszélnie Jakeynek és az igazi Sunghoonnak - utalok itt drága gonosz lelkünkre.

Második esély [Jaywon] BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now