Jay szemszög:
Lassú és kimért léptekkel követem Jungwont és Jake-et, akik a szomszéd szobába mennek. Miért keresik a bajt? Én a helyükbe már rég elmentem volna erről a helyről. Férfi létemre elég félős vagyok. Világéletemben féltem a szellemektől, és mindentől, ami természetellenes. Most mondhatni félhetnék magamtól is. Ha Jake helyébe lennék, nem jöttem volna vissza a kastélyba, a babát pedig az első kukába kidobtam volna.
Ezek ketten itt túl bátrak, ez pedig nem nyugtat meg. A helyiségben lévő egyik vitron borulhatott fel, mert csak az van nem eredeti állapotában. Legalábbis minden más látszólag a helyén van.
- Senki sincs itt - szólal meg Jake csalódottan. Mi a baj ezekkel a kölykökkel?! Most kéne rohanniuk kifelé az egész házból, ha már eddig nem tették.
- Kell lennie valami magyarázatnak a furcsa dolgokra - sétál beljebb, miközben barátja megvilágítja a szobát.Egy kéz jelenik meg Jungwon bokájánál, amit értetlenkedve figyelek. Jungwon épp leteszi a lábát, amikor is az idegen alak bokájára fogva rántja előre. Jungwon majdnem hátraesik a törött szilánkdarabokra, de mögé lépve segítek egyensúlya megtartásában. Mégis milyen lélek van itt?! Az biztos, hogy Jake és Jungwon nem látták a kezét, Wonnie pedig nem is érezte azt. Az idegen lélek úgy erősítette meg a lelkét, hogy az nem volt látható, csak a hozzám hasonló lényeknek.
Ha jól emlékszek, akkor meséltek nekem az ilyen lelkekről. Talán még Hyunjin hyung, aki első napjaimban segített nekem. Azok, akik a második esélyt elutasítják, gonosz lélekként vannak számontartva. Valódi testük szintén él valahol a világban, de bármely másik lélek beleköltözhet, akiknek a saját teste tönkrement. Mondhatni megrekedtek az élet és a halál között. Bosszúból és egyfajta unaloműzésből embereknek árthatnak, de akad olyan gonosz lélek is, aki inkább bújkál.
Valójában a gonosz lelkek ugyan olyan tulajdonságokkal rendelkeznek, mint én, csak kissé több hatalommal. Még én sem látom relytett testüket, kivéve ha megszilárdítják azt. Jelenlétüket sem érzem, bár az átlagemberek sem érzik az enyémet. Sunoo az első olyan személy, aki ha közel jön hozzám, akkor érzi a lélekjelenlétem. Nem hiába ijedt meg a múltkor, amikor megközelítette a suliban azt a sarkot, ahol álltam Soobinnal. Ő mesélte, hogy Sunoot az eleje óta kerüli, mert észleli Őt.
- Hé, jól vagy? - hallom meg Jake hangját, miközben Jungwonhoz siet. Páciensem kissé ijedten bólint. Nocsak, még Ő is meglepődött.
- Ühüm, csak megcsúszhattam a szilánkokon - jelenti ki végül az ésszerűnek tűnő magyarázatot. A gonosz lélek betöri egy újabb üveg vitrinjét, mire a két srác megugrik. Ohh, ha most élnék, akkor tuti visítozva menekülnék. Nagyon utáltam a paranormális dolgokat.
- Sz-szerintem menjünk! - tér magához Jake, majd barátja alkarját megfogva kezd futni.Én csak kényelmes tempóban követem őket, de meglepődök, amikor egy tányér repül el a fejem mellett. Mi a franc?! Azért ennyire agresszívnak nem kell lenni! Hát nem látja, hogy már mennek is?
- Mi a franc van ezzel a kastéllyal?! - érdeklődik hisztérikusan Jungwon, mikor mellette landol az étkészlet egy darabja. A mellettem száguldó poharat ezúttal elkapom, majd a korlátra teszem. Nem hagyhatom, hogy csak így dobálgassa ez a valaki a páciensemet. - Ti meg miért nem mentetek ki? - állnak meg a többiek mellett, akiknek elég riadt a tekintete. Na és itt mi történt?
- Nos... - szólal meg Heeseung, majd a nagy ajtóhoz lép. A kilincset megfogja majd magához rántja, de a falap meg sem mozdul. - Valaki becsukta a kijáratot.
- Rúgjuk be - ötletel Jungwon, mire felsóhajtok.Jungwonie nem az eszéről lehet híres. Az ajtó befelé nyílik, így innen képtelenség berúgni. Erről szerencsére a többiek is felvilágosítság. A korlátról leugorva érek a földszintre, hogy hamarabb a diákokhoz érhessek, mint a gonosz szellem. Babrálok egy kicsit a zárral, de hallom, hogy a gonosz szellem is leért. Hátranézve nézem meg mit csinál. Meglepődök, amikor kezét újra megjeleníti számomra, s Jake táskáját kicipzározza, majd bele teszi a horrorbabát. Miért akarja, hogy Jake mellett legyen az a szar?
ESTÁS LEYENDO
Második esély [Jaywon] BEFEJEZETT
FanficJay két éve fekszik kómában. Sosem élt túl jó életet, mindig szeretett bajt és problémát okozni. Lázadt minden és mindenki ellen. Kap egy új esélyt az életben maradásra, de ehhez teljesítenie kell a rá kiszabott feladatot. Összesen három öngyilkosj...