Harminckilencedik fejezet: Ebéd

315 52 39
                                    

Most lesz egy kis részáradat, mert hétfőig le szeretném zárni ezt a könyvet. Hétfőn kezdődik a diákmunkám, és ha nem lenne időm írni, nem akarom, hogy álljon a történet. 

 Jungwon szemszög: 

A pincér kihozza az ételeket, így hozzáláthatunk a falatozáshoz. A srácokkal suli után úgy döntöttünk, hogy eljövünk  ebédelni kedvenc gyorséttermünkbe. Ennek oka viszont az is, hogy megünnepeljük Sunki párosunk eljegyzését, akik tegnap értek haza Japánból. Sunoo igazán boldognak, gondtalannak tűnik. Alapból életvidám srác, de ma ténylegesen le sem lehetett volna törölni az arcán lévő vigyort. 

Telefonom megrezzen, így előveszem azt. Egyből melegség árad szét testemben Jay neve és üzenete láttán. Boldogan írom le neki szánt válaszomat. Jay és én együtt vagyunk, de még nem tisztáztuk a kapcsolatunkat. Mondjuk, ez nem gátol minket semmiben. Nagyon, talán túlságosan is törődik velem. Ölelget, puszikkal, apróbb csókokkal halmoz el. Minden egyes vele töltött pillanatot élvezek. 
- Japán olyan csodálatos! - ábrándozik Sunoo, miközben az általa készített képeket mutogatja Heeseungnak. Egész nap ezt csinálja. Mesél a kint töltött napokról, és a fotóit mutogatja. - Biztos, hogy kint lesz az esküvőnk! 
- Úgy lenne jó, ha mind a két országban megtartanátok, nem? - érdeklődik Sunghoon Jake mellett. 

Sunoo buksiját felemelve néz fekete hajú barátunkra, aki egész nap Jakey társaságát keresi. El sem lehetne választani őket egymástól. 
- Te mit is keresel itt? - szólal meg Sunoo, nem túl kedves hangnemben. Hát, Ő nehezen viseli Hoon hirtelen kedvességét. - Eddig egy bunkó paraszt voltál. 
- Jake megszelidítette - legyint Yeonjun, aki mindenképp velünk akart tartani. Elmondása szerint szórakoztató társaság vagyunk, így a jövőben többször kéne összefutnia nekik és nekünk. Hát, ezt szerintem egyikünk sem bánja.  
- Nya, ne mi legyünk a téma - pirul el Jakey. 

Az étterem ajtaja kinyílik, én pedig boldogan tekintek arra. Nem lepődök meg Jay láttán, sejtettem, hogy felbukkan. Nem kérdezné meg csak úgy, hogy hol vagyok. Arcán jellegzetes mosolyával sétál hozzám, majd mellém szorosan leülve köszön a többieknek. Ni-Kiék értetlenül pislognak rá. Heeseung mutatja be őket egymásnak, s szerencsére az Ő itt létét nem teszik szóvá. 
- Jó, hogy itt vagy - jelentem ki halkan, miközben fejem vállára döntöm. 

Jay felkuncogva hint puszit homlokomra, mely bizseregni kezd tettétől. Imádom a ragaszkodását, és a gyengédségét. Észreveszem a felénk közeledő pincérlányt, ki menet közben az alapból rövid szoknyáját még jobban feljebb húzza. Ingjén két gombot is kiszabadít fogságából, így közszemlére téve melleit. Megáll asztalunk mellett, így mindegyikünk érdeklődve néz rá. Fejem felemelem a kényelmes "párnámról". A ribanc erős parfüm illata megcsapja orromat, így elfintorodok. 
- Hello, szivi! - néz Jayre, miközben egyik hajtincsét csavargatja. - Hozhatok valamit enni, inni? 
- Nem - válaszol Jay semleges hangszínen.  

A csaj jegyzetfüzetét elővéve firkant le valamit. Kitépi a lapot, majd leteszi Jay elé az asztalra. Barátom letekint a kapott telefonszámra, s mély levegőt vesz. 
- Hívj fel, ha társaságra van szükséged - mondja ki szándékát a ribanc. 
- Vidd el, nincs rá szükségem - jelenti ki könnyedén Jay, közben egyik kezét derekam köré fonja. - Van párom, aki mindennél többet jelent számomra, így nem érdekelnek a hozzád hasonló, kiéhezett lotyók. Most pedig menj el, ha nem akarod, hogy szóljak a főnöködnek. 

A lány sértetten veszi fel a fecnit, s távozik újra a pult mögé. Egy ideig mérgesen méreget, de nem törődök vele. 
- Na, téged bírlak! - mutat Jayre Sunoo. - Látod, Sunghoon? Neked is így kell bizonyítanod, hogy áldásom adjam rátok! 
- Na, most már tényleg hagy Honniet! - kotyog közbe Jake sértetten. Hát, nekünk már bizonyította Hoon, hogy minden megtenne a legjobb barátomért.

Az evőpálcikákat újra a kezembe veszem, s megfogok velük egy darab húst. Ennek az étteremnek az az egyetlen szerencséje, hogy isteni az itteni kaja. Mondjuk, Jay sokkal jobban főz. Az Ő főztjei utánozhatatlanok, és a legfinomabbak. 
- Ááá! - nyújtom Jay felé az adagot, aki értve a célzást nyissa szét száját. Meghallom a fényképezőgép jellegzetes hangját, így meglepetten nézek Rikire, ki kameráját pont felénk irányította. 
- Küld át! - szólal meg Jay, miután gyorsan lenyelte a falatot. - Ki akarom nyomtatni! Megy az albumunkba! 
- Van albumunk? - érdeklődök meglepetten. Tudom, hogy minden randinkon rengeteg fotót lőtt rólam, rólunk, de nem gondoltam volna, hogy konkrét célja van velük. 
- Persze - bólint Jay rám nézve. - Minden képünket kinyomtattam, és anyával meg is dátumoztuk őket. Az összes barátnőjének minket mutogat - nevet fel jóízűen. Hogy mi?
- Jay-ah, túl cuki vagy! - jelentem ki legédesebb hangomon, hozzá közel hajolva. Ajkainkat összeérintve érem el, hogy egy szerelmes csókban forrjunk össze. Életem legjobb része Jay. Bármennyire is fáj beismerni,  Őt Jiyunnak köszönhetem. 


Második esély [Jaywon] BEFEJEZETTTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon