Különkiadás 4

227 46 13
                                    

Jakehoon különkiadás

Jake szemszög:

Felülve az ágyban helyezem arrébb a kiürült popcornos tálat. Karjaim felemelve nyújtózok az ég felé, ettől viszont pólóm kissé felcsúszik. Felső ruházatomat elrendezve dőlök vissza az ágyba, ezúttal kicsit más testhelyzetben. Buksimat Sunghoon vállára hajtom, egyik kezemet pedig átvetem felsőteste felett. A film lassan a vége fele közeledik, és igazán kiszámítható a végkifejlet. A szokásos klisés sztori, de nem zavar mindaddig, míg szerelmem társaságában nézhetem.

Hoonnie és én egyre több időt töltünk együtt. Zavarba jövök, ha belegondolok, hogy Ő minden pillanatban velem volt már akkor is, mikor én a létezéséről sem tudtam. Az kifejezetten nem volt szép, hogy a tudtom nélkül még a fürdőkádba is beszállt mellém szinte minden alkalommal. Ha akkor tudom ezeket, simán egy perverz idiótának nézem, pedig Ő több ennél. 

Kissé perverz, de elsősorban tisztelettudó, és figyelmes. Nem egy olyan személy, aki csak úgy megnéz magának másokat, és mint kiderült, én vagyok az első személy, aki felkeltette a figyelmét romantikus, vonzalmi szempontból. Ez megtisztelő, hisz Ő egy olyan pasi, aki mindenki csak álmodni merhet. 

A szívem szakad meg, amiért Jiyun tönkretette a családi kapcsolatait. Ha egyszer visszatérne az életbe az a lotyó, én magam fogom feldarabolni, pedig nem vagyok az erőszak híve. Hoon alig tudott bocsánatot kérni a szüleitől, akik nem tudják mire vélni a hirtelen változásokat. Még dupla személyiséggel is vádolták. Nagyjából viszont tisztáztam a helyzetét a családja előtt, mikor azt hazudtam, hogy rossz társaságba került, akik zsarolva kényszerítették dolgokra. 

Csúnya dolog a hazugság, de már nem bírtam nézni párom szenvedését. Arra más rájöttem, hogy számára a családja az első és a legfontosabb, és szörnyen megviseli az, hogy eltávolodtak egymástól. Megismertem Yejit, aki újra keresi bátyja társaságát, és már lelkizős dolgokba is beavatja. Yeji mindössze tizennégy éves, de rendkívül érett felfogása van. Kedvelem, és kifejezetten szimpatikus benne a bátyja iránti rajongása. Ő a példaképe, ez pedig engem büszkévé tesz. Yeji egy nap férfiak ezrei szívét veszi majd el, mindössze a létezésével. Ő egy olyan csajszi, akit nem lehet utálni, s aki a világ összes szeretetét megérdemelné. Pont olyan, mint a bátyja. 

Sunghoon ujjival hajamat kezdi piszkálni, mire boldogan elmosolyodok. Imádom, ha valaki ezt csinálja. Gyerekkoromban apa mindig így altatott el, így rendkívül jó emlékek fűznek ezen egyszerűnek mondható mozdulathoz. 
- Fáradt vagy? - érdeklődik halkan, mire nyammogásszerű hangot adok ki. Hoon csak felkuncok, s tovább kényezteti fejemet. - Aludj csak, én itt maradok veled.
- Szeretlek, Sunghoonie - jelentem ki, még mielőtt becsuknám szemeimet. Imádom, és ez sosem fog megváltozni.

Második esély [Jaywon] BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora