Jungwon szemszög:
Szinte a tüdőmet is kiköpöm, miközben eszeveszettül szedem lábaimat. Nem szívesen hagyom most magára IU-t de Jake rosszul van. A kapu csukva, én pedig nem fogom megkérni, hogy jöjjön ki. Erőt véve magamon ugrok fel a rácsos kerítésre, s mászok fel rajta. Az elmúlt húsz perc mozgás után köszönöm szépen, még a buszhoz sem fogok soha futni. Nincs az az isten, akiért én még egyszer megizzasszam magam.
Leugrok, majd futok a bejárat felé. Zsebemből előveszem a magammal hozott vészkulcsot, amit még Jake adott hónapokkal ezelőtt. Kinyitom az ajtót, majd a küszöböt átlépve kulcsra is zárom. Nem teszek kitérőt, egyenesen legjobb barátom szobájába rontok. Jake a földön ül összekuporogva, karjából pedig dől a vér. Bár, az éltető nedű a földön és az ágyon is van, nem kis mennyiségben.
- Mi történt?! - szólalok meg kétségbeesetten.Átszelem a közöttünk lévő távolságot, majd letérdepelve elé húzom magamhoz reszkető testét. Karjait körém fonja, s pólóm hátulját kezdi szorongatni. Meg kellene szólalnom, de fogalmam sincs, hogy mit mondhatnék. Meg akarom nyugtatni, bár ez jelenleg lehetetlennek tűnik.
- N-nem emlékszem, hogy mitől ütöttem ki magam - jelenti ki félős hangon, s még jobban hozzám bújik. - Hoon és én randiztunk, de nem éreztem, hogy boldog lennék, így megkértem, hogy ne találkozzunk többé a sulin kívül, s hazajöttem. Emlékszem, hogy lefeküdtem a kanapéra, ahol bealudhattam, de fogalmam sincs, hogy hogy kerültem az ágyba, vagy miért nem ébredtem fel a fájdalomra. Szerinted lehetséges, hogy bántottam magam álmomban?Mély levegőt veszek, gondolkozva a hallottakon. Tekintetem még egyszer végigfuttatom a szobám, de semmiféle éles tárgyat nem látok, amivel csinálhatta volna. Illetve a vér is sok ahhoz képest, hogy csak a karján legyenek sérülések. Valamint a félik lehúzott matrac, a padlón lévővérfolt, és a benne látszólag feketének tűnő hajszál dulakodásnak tűnik. Jake haja barna, s kétlem, hogy a vértől sötétebbnek hatna. Mégis, ezt hogy vázolhatnám fel barátomnak? Olyan, mintha betörtek volna, de neki emlékeznie kellene, ha verekedett valakivel.
Ha pedig rátámadtak, és az alak el tudott menekülni, akkor könnyedén megölhette volna Jakeyt, mégsem tette. Komolyan, ez egyre bonyolultabb. Tényleg! A horrorbaba!
- Miért nem mondasz semmit? Szerinted... Megőrültem? - faggatózik barátom, mire haja közé puszilok, egyfajta nyugtatásképp.
- Dehogy - jelentem ki, s kissé eltávolodok tőle. Kezem közé veszem alkarjait, mire összerándul. Az egyik vágás tűnik csak mélynek, a többi inkább felszíninek. Mindenképpen be kell kötni, de talán egy orvos sem ártana. - Gyere - húzom fel, s vezetem át a fürdőszobájába.Leültetem a kád szélére, miközben megnyitom neki a csapot, s öntök jó sok habfürdős folyadékot a kádba. Jót fog tenni neki egy kis lazulást. Illóolajat is csepegtetek a kezdetleges vízbe, majd végre hozzáláthatok a seb kitisztításához. Próbálok mindent úgy tenni, ahogy azt az általános iskolás elsősegélynyújtási órán is tanultam. Szépen bekötöm a sérült testrészt, s be is kenem. Lehet, hogy ki kellene hívnom a háziorvosát? Fogalmam sincs, hogy mit tegyek.
- Szerinted össze kellene varrni? - mélázok el, mire Jake megrázza kobakját.
- Nem olyan mély - felel rekedten. - Bent maradsz, míg megfürdök?
- Ezt kérned sem kell mosolygok el lágyan, miközben elfordulok, hogy kényelmesen leöltözhessen, és beszállhasson a vízbe.Tudom, hogy fél, így egy pillanatra sem akarom magára hagyni. Nem tudom, ki bánthatta, pedig biztos vagyok abban, hogy nem Ő tette ezt magával. Jake gondolkozásmódja alapján sosem tenne kárt önmagában, még kiütve sem. Ismerem, és nem lenne képes ilyet tenni.
- Visszafordulhatsz - szólal meg, mire leülök a kád mellé a hideg csempére. Jake a bekötött alkarját kitartja a vízből, így nem kell amiatt aggódnom, hogy átázik a kötés.Nyílik a fürdőszoba ajtaja, így Jake megijedve mászik ki félig a kádból, s szorongat engem a nyakamnál fogva. Nincs itt senki, mégis látok egy papírt felénk jönni, amit két ujjbegy nyújt felénk. Nagyot nyelve veszem el a fecnit, majd hajtom ketté, hogy megnézhessem mi is van rajta.
"Segítsetek"
YOU ARE READING
Második esély [Jaywon] BEFEJEZETT
FanfictionJay két éve fekszik kómában. Sosem élt túl jó életet, mindig szeretett bajt és problémát okozni. Lázadt minden és mindenki ellen. Kap egy új esélyt az életben maradásra, de ehhez teljesítenie kell a rá kiszabott feladatot. Összesen három öngyilkosj...