EMANET

94.6K 1.2K 60
                                    


İnstagram – Tiktok: aysegulkalayzengin

Twitter: aysegulkalay_

***

Herkese yeniden merhaba!!!

Emanet'le yine wattpad'dayim!

Bu gelişim diğerlerinden farklı olarak, kalıcı olacak. Nasıl yani diyeceksiniz, şöyle ki;

Ben Emanet'i burada ilk paylaştığımda, neredeyse hiç okurum yoktu. Emanet'in tek bir okuru vardı ve onunla 15. bölüme kadar yalnız yürümüştük. Sonra bir şey oldu, sanki sihirli bir değnek dokundu ve birkaç ay içerisinde, ben daha finali görmeden milyon tıklanmaya ulaştı. Hemen ardından yayınevinden basım teklifi geldi falan derken, Emanet çok başka bir yola evrildi. Daha fazla insanla buluştu ve herkes tarafından çok sevildi.

Bu sevgi o kadar büyük bir sevgiydi ki ben bile şaşkınlıkla izledim. Daha sonra wattpad'a tam üç kez yeniden yükledim ve her yükleyişimde, 4 ay içinde milyon tıklanmaya yeniden ulaştı.

Bu benim için büyük bir gururdu.

Sıfırdan yüklediğim her an, birkaç ay içinde milyonu bulmak benim için en büyük başarıydı. En son silmemin sebebi wattpad'daki güvenlik açığıydı. Hikayeler kopyalanıyor falan filan denildi. Ancak bu olmadan önce bile defalarca hikayemi birebir cümlelerine kadar başka yerlerde gördüm; benzerlerinden kesinlikle bahsetmiyorum. Çünkü bu temayı ilk yazan ne benim ne de son olacağım. Ama birkaç kez, sadece baş karakterlerin ismini değiştirip yayınlayanlar bile olmuştu. Buğra'nın, Burak'ın, Ecrin'in ismini değiştirme tenezzülünde bile bulunulmamıştı.

Buna burada, instagramda, başka sosyal platformlarda hep denk geldim. Basımı yapılmış kitaplarımı PDF sitelerinde yayınlanmaktan bile kurtaramamışken, bu tarz platformlarda hikayelerimi korumak oldukça güç bir durum! O yüzden bu çabayı tamamen bıraktım. Dizi senaristlerinin bile buradan hikaye çaldığı bir dönemde, neyi nasıl koruyacağız, öyle değil mi?

Velhasıl kelam, ben Emanet'i buraya, size emanet etmeye geldim. Emanet'i ikinci bir plan olmadığı sürece artık buradan kaldırmayı düşünmüyorum. Keza BEY SERİSİ'ni de... Artık onların evi burası!!!

Bastırmayı ya da kaldırmayı düşünmüyorum.

Eğer yeniden okumak isterseniz, ben ve EMANET'im buradayız!

Sizleri seviyorum, Emanet'ime iyi bakın, sevgilerimle...

***

EMANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin