BÖLÜM 19: HAYATIM

30K 1.3K 128
                                    


İnstagram – Tiktok: aysegulkalayzengin

Twitter: aysegulkalay_

***

Yeni bölümden herkese selamlar...

Umarım bölümü beğenirsiniz ve bolca yorumla taçlandırırsınız.

Keyifli okumalar!

***

"HAYATIM"

"Küs müyüz?"

Ayşegül, kocasına yanıt vermeden öylece yatakta oturmaya devam etti. Arslan, ne kadar çabalarsa çabalasın yüz vermemeye kararlıydı. Çünkü çok kırılmıştı. O, tüm o sözleri hak etmiyordu. Diğer yandan Arslan, bu küskünlüğü sonlandırmak için karısına yanaştı ve onun düz karnını kibar bir tavırla okşadı.

"Bebeğim, annen benimle konuşmuyor, sanırım bana küstü. Bu yüzden senden yardım istemek zorundayım, bana yardım eder misin?" diye sorduğunda, sanki cevap alacakmış gibi kulağıyla karısının karnına dikkat kesildi. Birkaç saniye sonra, istediği cevabı almış gibi bir tavırla gülümsedi. "Teşekkür ederim. Şimdi ben sana söyleyeceğim ve sen söylediklerimi annene ileteceksin, anlaştık mı?"

Ayşegül, Arslan'ın karnında gezinen ellerine mi takılsın yoksa kocasının bebeğiyle konuşmaya çalışmasına mı, karar veremedi. Her ikisi de onu durduğu yerde eritmeye yetmişti. Ama yine de durumdan taviz vermeyecekti!

"Şimdi baban, annene şaka yapmak istedi ama annenin hormonları bu aralar tavan yaptığı için yanlış anladı. Yoksa baban, anneni hiç üzer mi?"

"Hiçte yanlış anlamadım! Baban, bas baya bana çok yediğimi söyledi! Sanki kendime yiyorum, sana yiyorum! Seni aç mı bırakayım? Gör işte, gör! Ne kadar cimri bir baban var, lokmalarımızı dahi sayıyor!" diyen Ayşegül, kendini daha fazla tutamamıştı. Arslan ise bıkkınlıkla söylendi. "Sadece sana şaka yapmak için öyle söyledim."

"Ben hiç gülmedim ama!"

"Hadi ama Ayşegül, ne zamana kadar böyle küs kalacaksın?"

"Sonsuza kadar!"

"Sadece basit bir şakaydı."

"Hiçte şaka değildi! İçinde tuttuğun gerçekleri dile getirdin. Sana göre ben çok yiyorum, o kadar çok yiyorum ki şişkonun tekiyim!"

"Hayatım..." diyen Arslan'la, Ayşegül hızla ona doğru döndü. Ne demişti o? Hayatım mı dedi? Ona mı dedi? Kime dedi? Hayatı mıydı gerçekten?

"Niyetim seni kırmak değildi. Sadece şaka yapmak istemiştim. Uzatmayalım bence..."

Arslan, bir şey demeyen ve öylece ona bakan karısından, bir süre cevap gelmediğini görünce, onun donuk şekilde bakan gözlerinin önünde elini sallayıp kendinde olup olmadığını kontrol etti ve karısının iyice dalmış olduğunu fark etti. Kaşlarını çatarken, Ayşegül bir rüyadan uyanırcasına silkindi. Bakışları kocasının gözlerine değdiğinde, utanarak kızardı.

"Neyse ya... Çok önemli değil."

Arslan, rahatlamış bir şekilde karısına yanaştı ve onun yanağını eliyle hafifçe okşadı. Bakışları Ayşegül'ün tüm yüzünü detaylıca gezdi. Ruhuna şifa gibiydi. Kalbini eskisi gibi heyecanlandıran tek kadındı! Uzandı ve onun dudaklarına dokunmak için hevesle yaklaştı. Ancak o uzanıyor, Ayşegül ise uzaklaşıyordu. Arslan'ın bedeni karısının bedeninin üstüne serildiğinde, yatak örtüsüne başı değen karısına şaşkınca söylendi.

EMANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin