İnstagram – Tiktok: aysegulkalayzengin
Twitter: aysegulkalay_
***
Yeni bölümden herkese selamlar...
Umarım bölümü beğenirsiniz ve bolca yorumla taçlandırırsınız.
Keyifli okumalar!
***
"SOSYETE BEBESİ"
"İhh!" diye korkuyla masanın altına sakladığında, Selim şaşkınca eğilip onu görmeye çabaladı ama Ecrin saklanmak için o kadar uğraşıyordu ki bu imkânsızdı. Biraz daha eğildi ve kızın yüzünü güçlükle gördü.
"Neler oluyor, Ecrin?" diye sorduğunda, Ecrin sessizce yanıtladı. "Abim... Arkanda!"
Selim hızla ardına döndüğünde, Ecrin de emekleyerek yan masanın arkasına doğru emekledi. Orada yemek yiyenlerin şaşkın bakışlarına gülümseyip, lavabo tarafına emeklemeye devam etti. En nihayetinde, güvenli bölgeye ulaşmış ve ayaklanabilmişti. O sırada ona şaşkınca bakan garsonu fark ettiğinde, saçma şekilde çemkirdi.
"Ne var? Hayatında hiç abisine yakalanan bir kardeş görmedin mi?"
Genç adam şaşkın bakışlarını ondan çektiğinde, Ecrin de dönüp Selim'i kontrol etti. Sevdiği adamı bu savaşta tek başına bırakmak istemezdi ama daha Buğra'nın öğrendiğini hazmedememişken, bir de Arslan'ın tepkisini kaldıramazdı. Selim'in etrafta dolanan gözleriyle onu aradığına emin olmuştu ki abisi ansızın sevdiği adamın yanında bitmişti. Tabii bu, onun daha çok saklanmasına neden oldu.
"Selim?" diye şaşkınca söylenen Arslan, Ayşegül'ün elini tutarak dostuna doğru ilerledi. Selim ise şaşkınca güldü. "Arslan! Bu ne güzel tesadüf!"
Arslan, Selim'in abartılı tavırlarına kaşlarını çatıp söylendi.
"Ya... Çok güzel bir tesadüf, haklısın."
"Yemek yemeye mi geldiniz?" diye soran Selim'e, Arslan şaşkınca bakakaldı. "Yani biz normal insanlar restorana o amaçla geliyor. Sen başka bir amaçla geldiysen, bilemem tabii!" deyip, Selim'in masasına baktı ve sandalyede duran kadın çantasını fark etti. "Ooo! Özel bir yemek sanırım, şimdi anlaşıldı derdin."
Selim, masaya baktı ve gülümsemeye çabaladı.
"Yok! Özel değil! Yani sayılır ama değil!"
Ayşegül, saçma sapan süren konuşmadan dikkatini çekip masaya yönelttiğinde, gördüğü çantayla gözlerini büyüttü. Ecrin'in bugün taktığı çantaydı! Şaşkın bakışları Selim'i bulduğunda, onun ne kadar zor durumda olduğunu anlayabildi.
"Eee, nerde yengemiz? Tanıştırmayacak mısın?"
Selim artık bayılacak hâle gelmişti ki Ayşegül araya girdi.
"Arslan, gidelim buradan!" Karısının ansızın araya girmesiyle, Selim'den bakışlarını çekti ve Ayşegül'e döndü. "Neden?"
"Midem bulandı, kapalı alanda kalmak istemiyorum."
"Terasa geçeriz."
"Arslan, sevmiyorum böyle yerleri! Başka bir yere gidelim."
"Ayşegül, gayet güzel bir..." dediği anda, Ayşegül dayanamayarak carladı. "O zaman sen burada kal! Ben gidiyorum!"
Arkasını dönüp giden karısının ardından şaşkınca bakakalırken, Selim hızla onu kendine getirmek adına lafa girdi. Tabii kendini kurtarmak adına da...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET
RomanceBebeği lösemi olan Arslan ile kardeşinin beyninde tümör olan Ayşegül, çaresizlik dolu bir dönemde kaderin ağlarını örmesiyle karşılaşır. Onların çaresizlikten başlayan zoraki evlilikleri, acaba güçlü bir aşka yuva olabilecek miydi? "Sakin misin?" di...