İnstagram – Tiktok: aysegulkalayzengin
Twitter: aysegulkalay_
***
Yeni bölümden herkese selamlar...
Umarım bölümü beğenirsiniz ve bolca yorumla taçlandırırsınız.
Keyifli okumalar!
***
"KÂBUS"
"İyi misin?" diye soran Burak, Ecrin'in kitaba gömülü kafasını kaldırmaya uğraştı. Ama alamadığı cevap, başarısız olduğuna kanıttı.
Yıllardır onun Selim'e olan aşkının, ilk ve tek tanığıydı. Kardeşinin en sadık sırdaşı ve destekçisi... Bu akşamki itirafı kendisi de beklemiyordu ama anlaşılan Selim artık hayatına birini almıştı ve buna engel olamazlardı. Hakları yoktu. Kardeşinin ise artık kendini toparlayarak, yoluna bakması gerekiyordu.
"Belki daha iyi bir adamla karşılaşacaksın! Belki Selim abiyi sana unutturacak kadar mükemmel bir adam olacak! Çok seveceksin!" dediğinde, Ecrin bakışlarını kitaptan çekmeden yanıtladı. "İnekler de uçacak diyorlar, Burak."
"Ecrin..." diye bıkkınlıkla söylenen Burak, elindeki kalemi döndürmeyi bırakıp masaya doğru attı. "Ömrün boyunca, Selim diye diye ağlamayacaksın değil mi?"
"Neden ağlamayayım? Eğer aşk dediğimiz şey başka biri çıkınca unutulsaydı ve hedef değiştirseydi, sonsuz aşkı anlatan o efsaneler neyin nesi? Leyla Mecnun, Kerem Aslı, Ferhat Şirin..."
"Sen kendini masallar diyarında bir prenses olarak mı görüyorsun? Ve senin uğruna delirecek, yanacak ya da dağ delecek bir adam falan olduğunu mu sanıyorsun? Ecrin, büyü artık!"
"Belki o kadar büyük bir masal değil ama benim aşkımda kendi çapında, gayet masalsı!"
"Kendi çapın kadar olduğuna katılıyorum. Şu oda kadar..."
Ecrin, abisine kaşlarını çattı ve kitabına geri döndü. Burak ise onun önünden kitabı çekip aldı ve alayla söylendi.
"Kızım, sen onunla yakın olmak için kalktın tıp okudun. Sen bu dört duvar arasında tıp kitaplarıyla kafayı bulurken, onun etrafında manken gibi gezen kızlardan biri kaptı gitti işte adamı!"
"Ne yapayım yani?" deyip dudaklarını büken kardeşine, eğildi ve alayla söylendi. "Önce şu Haydar abi duruşundan bir çık, sonra git üstüne cicili bicili kıyafetler al... Şu saçlarına da Ayşegül'ün dediği gibi bir boya falan yaptır! Bu hâlinle değil Selim, kimse almaz seni..."
"Ne yani? Beni üzerimdeki kıyafet için mi sevecek?" Burak, bıkkınca söylendi. "Tam bir aptalsın! Kızım, erkekler düz mantıkla düşünür, sizin gibi değil... Kadın alımlıysa, kendine bakıyorsa ve kendinden eminse adamı tavlar. Hem sen neden kendini bu kadar paspal ve dağınık göstermeyi seviyorsun ki? Tamam, yine paspal ol ama hobi olarak ol! Dışarı çıktığında millet seni görsün. Selim abi, ne kaybettiğini bir fark etsin! Sen adamdan kendini saklıyorsun, sonra başkasını gördü diye kızıyorsun! Göster kendini, Ecrin! Güven kendine!"
"Baya gaza geldim ha! Göstereyim kendimi, evet!"
"Ha şöyle... Klişe olacak ama çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır."
"Doğru diyorsun! Burak, yemin ediyorum insanı senden daha iyi anlayan bir kişi daha yok."
"Herhâlde kızım... Boşuna mı psikiyatri olmak için yüksek lisans yapıyorum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET
RomanceBebeği lösemi olan Arslan ile kardeşinin beyninde tümör olan Ayşegül, çaresizlik dolu bir dönemde kaderin ağlarını örmesiyle karşılaşır. Onların çaresizlikten başlayan zoraki evlilikleri, acaba güçlü bir aşka yuva olabilecek miydi? "Sakin misin?" di...