3

4.4K 608 279
                                    

"Sonunda seni hiç çaba harcamadan almışken neden bırakayım ki?"

—————————————————

Saatler sonra karanlık odanın kapısı nihayet açıldı. Jisung açlıktan ve uykusuzluktan bayılmak üzereydi. Dışarıdan gelen ışıkla gözlerini kısıp gelen kişiyi görmeye çalıştı.

"Yokluğunu çoktan farketmişler. Her yerde seni arıyorlar. Baban sana gerçekten değer veriyor olmalı." Minho yavaş adımlarla kendisine doğru yaklaşırken Jisung titreyen dudaklarla karşısındaki adama baktı.

"Amacınız ne?" Jisung çatlamış sesiyle sessizce sorduğunda Minho iç çekti.

"Kötü görünüyorsun."

"Ah, öyle mi?" Diye alay etti Jisung.

"Robotlar hakkında ne düşünüyorsun Jisung?"

Jisung hiç düşünmeden cevapladı.

"Yok olmaları gerektiğini düşünüyorum."

Minho onun bu cevabına oldukça şaşırmıştı. Neticede başkanın oğluydu.

"Neden şaşırdın? Geçtiğimiz haftada robotlar yüzünden 94 insan öldü. Aksini düşünmem beni vicdansız bir insan yapar."

Minho gözlerini kısarak karşısındaki çocuğu uzunca inceledi.

"Peki lanet olası baban neden buna son vermiyor?"

Jisung Minho'nun ani çıkışına bir an şaşırdı. Ancak sonrasında umursamazca omuz silkti.

"Onunla bu konu hakkında konuştum ancak umursamadı."

"Çünkü baban pisliğin teki."

"Babam hakkında böyle konuşma!" Diye tısladı Jisung.

Minho yüzüne doğru eğildiğinde geri çekilmeye çalıştı ama başarılı olamadı.

"Baban insanların ölmesine izin veren bir pislik. Ne uğruna? Para."

Jisung dişlerini sıktı.

"Babam mükemmel bir insan. Merhametli ve iyi biri. Onun hakkında hiçbir şey bilmiyorsun."

Minho sert bakışlarla karşısındaki çocuğun gözlerine baktı.

"Bence sen babanı tanımıyorsun. Ya da yaptıklarını görmezden geliyorsun."

"Ne istiyorsun?" Diye sordu Jisung sabırsızca. Daha fazla konuşmaya devam ederse karşısındaki adama kafa atacaktı.

"Babanı robotları ortadan kaldırması için ikna etmek istiyorum."

Jisung kıkırdadı.

"Bu imkansız."

"Ah, evet. Bu imkansız. Ancak sevgili oğlunun en tehlikeli isyancı çetesi Stray Kids tarafından kaçırıldığını duyduğu an imkanlı hale gelecektir."

Jisung duyduğu isimle gözlerini büyüttü. Stray Kids hükümete karşı çıkan bir çeteydi. Şimdiye kadar isyanlar başlatmış, bir çoğunda da başarılı olmuşlardı. Hükümet düşmanı bir çeteydi ve hükümetin önemli bilgilerini sızdırmakla bilinirlerdi. Bütün kirli çamaşırları ortaya dökerlerdi ve izlerini her seferinde kaybettirmeyi başarırlardı. Rubrigard'ın her köşesinde aranıyorlardı.

The Eve | Minsung |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin