15

3.9K 528 479
                                    

"Eğer istersen sana gösterebilirim."

—————————————————

Jisung arkasından gelen sesle irkildi. Dönüp baktığında Minho'nun ona gülümsediğini gördü.

"İsterim." Dedi heyecanla.

"Bütün bunlar bitince senin için bir performans sergileyeceğim." Dedi göz kırpıp.

Jisung onun bu hallerine sırıtarak bakarken Hyunjin boğazını temizledi.

"Bugün dışarıda bir şeyler yapalım mı?" Diye sordu.

"Evet, lütfen!" Dedi Jeongin hevesle.

"Piknik?" Diye önerdi Minho.

"Harika! Ama daha yeni yedik. Bu yüzden akşam üzeri yapsak daha iyi olur." Dedi Felix Hyunjin'in kucağından kalkarken.

"Hyunjin konuşabilir miyiz?" Diye sordu Jeongin.

"Tabiki." Hyunjin kalkıp Jeongin ile birlikte odadan çıktığında Felix iç çekti.

"Akşama kadar pijama partisi yapmaya ne dersiniz?" Diye sordu Felix gülerek.

"Harika fikir!" Diyen Minho'ya yüzünü buruşturarak baktı Felix.

"Üzgünüm ama sadece gençler girebilir." Diyen Felix Seungmin ve Jisung'un elinden tutup çekiştirdiğinde Jisung şaşkınlıkla Minho'ya baktı. Minho da aynı şaşkın ifadeyle onlara bakarken Seungmin kıkırdıyordu.




Jisung diğerleriyle birlikte pijama partisi yaptığı sırada oldukça eğleniyordu. Birbirlerine komik anılarını anlatıp alay ediyorlardı. Daha öğlen saatleri olmasına rağmen pijamalarını giymiş ve makyaj malzemeleriyle birbirlerine komik makyajlar yapıp eğlenmişlerdi.

"Hey! Sana oje sürmemi ister misin?" Diye sordu Felix.

"Şey, daha önce hiç denemedim." Dedi tereddütle Jisung.

Seungmin ellerine uzanıp incelediğinde Jisung yakın temastan dolayı garip hissetti. Daha önce Jennie ve babası dışında kimseyle böyle yakın temaslara girmemişti.

"Ellerin küçücük."

"Küçük ve oje sürünce çok tatlı olacak." Dedi Felix heyecanla.

"Sür öyleyse." Dedi Jisung pes ederek.

Felix heyecanla siyah ojeye uzanıp yataklarının üzerindeki yerini aldığında üç genç dip dibeydi. Felix civciv desenli pijamalarının içinde oldukça şirin gözüküyordu.

"Eminim ki tanışmadan önce kendin gibi değildin ama merak etme Sungie. Biz senin kendini bulmanı sağlayacağız." Dedi ojeyi tırnaklarına sürerken.

"Onu bu kadar baskılama Lix." Diye uyardı Seungmin.

"Baskılamıyorum. Sadece yönlendiriyorum." Dedi Felix işine dikkat kesilirken.

"Sorun değil. Bu hoşuma gidiyor. Daha önce hiç bu kadar ilgi görmemiştim."

"Peki ya baban ve Jennie?" Diye sordu Seungmin. Jisung'un saçlarıyla oynuyordu ve Jisung mayışmıştı.

The Eve | Minsung |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin