34

3.1K 448 171
                                    

"Hoşçakal Han Jisung."

—————————————————

Geleceğe döndüklerinde Jisung'u ağlarken bulan Minho hızlıca ona sarıldı. Alice ise neler olduğunu anlamadan şaşkınca ikiliye bakıyordu.

Jisung diğerlerine yaşadığı her şeyi anlattıktan sonra Minho ona sarılıp teselli etti. Kendini daha iyi hissettikten sonra Alice'i Rubrigard sınırına götürdüler. Sekiz genç ve Alice Rubrigard sınırında durmuş olacakları bekliyordu.

"Bunu yapabileceğine emin misiniz?" Diye sordu Hyunjin tereddütle küçük kıza bakarken.

"O çok güçlü bir mutant. Bunu yapabileceğine eminim." Diye mırıldandı Jisung küçük kızın sınırdan içeri girişini izlerken.

Alice, kendisine verilen hapı yutup Rubrigard'a ilk adımını attı. 

Sekiz genç, uzakta sessizce onu izliyordu. Alice birkaç adım daha attıktan sonra ellerini yavaşça iki yanına kaldırdı. Bir anda avuçlarından çıkıp bütün vücudunu kaplayan mor ışıkla birlikte diğerleri, şaşkınca Alice'e baktı.

"Siktir, bu ne böyle?" Dedi Hyunjin büyüttüğü gözleriyle.

Alice ellerini aniden yere çarptığında yer sarsıldı. Çocuklar düşmemek için birbirlerine tutunurken yerde küçük çatlaklar oluştu. Jisung, Minho'nun koluna yapışırken gözlerini küçük kızdan ayırmadı.

Uzun süren bir sarsıntıdan sonra duvarın ardında yükselen binalarla şaşkınlığa uğradılar.

"O gerçekten yapıyor." Dedi Chan şaşkınca.

Jisung gülümseyerek küçük kızı izledi. Dakikalarca kızın ağzından çıkan acı dolu çığlıkları dinlediler.

Alice bir anda yere yığıldığında Jisung koşarak kızın yanına gitti. Diğerleri de arkasından gelirken kıza yumuşak bir ses tonuyla seslendi.

"Alice?"

Yanıt gelmeyince endişeyle nabzını kontrol etti.

"Uyanmıyor." Dedi titrek sesiyle.

Hyunjin hızlıca Jisung'u itip kızın ellerini elleri arasına alıp gözlerini kapattı.

Minho Jisung'u yavaşça kendisine çektiğinde herkes endişeyle onları izledi.

"Hyunjin onu iyileştirecek. Merak etme bebeğim." Diye fısıldadı Minho.

Jisung Minho'nun belini tutan eline yapışarak kızın uyanması için dua etti.

Kız aniden sıçrayarak uyanınca herkes derin bir nefes verdi.

Jisung hızlıca kızın yanına giderek saçlarını okşadı.

"İyi misin?"

Kız hafifçe başını salladı. İyiyim demişti ama iyi görünmüyordu.

"Onu hemen geri götürmeliyiz. Daha fazla güç kullanamam." Dedi Hyunjin üzgünce.

The Eve | Minsung |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin