14

3.8K 535 229
                                    

"Hazır mısınız çocuklar?"

—————————————————

Adamı takip ettikleri sırada Jisung heyecandan bayılmak üzereydi. Neredeyse on dakikadır yoldalardı ama hâlâ bir gelişme yoktu.

"Bu adam bizi oyalıyor olabilir mi? On dakikadır boş yolda gidiyoruz." Dedi Chan sabırsızca.

"Sanmıyorum. Bizi farketmesi biraz zor. Arada çok araba var." Diye cevapladı Joo.

Tam o sırada adam arabasını başka yöne yönlendirince sonunda herkeste bir heyecan oluştu. Araç birkaç kez daha başka yönlere yönelince sonunda daha önce hiç görmedikleri bir sokaktalardı. Adam arabasını park edip büyük bir malikaneye yönelince durdular.

"Çok fazla adam var. Birini koruyor olmalılar." Diye mırıldandı Joo.

"Burayı araştırmaları için adamlarımı göndereceğim. Ancak bugünlük daha fazlasını yapamayız. Onları geçmemiz imkansız."

Tam o sırada Jisung'a mesaj geldi.

"Yeri ve saati mesaj atmışlar." Diye mırıldandı Jisung.

"Ne zaman?" Diye sordu Joo.

"On dakika sonra barın bir sokak arkasındaki yerde."

Joo arabayı hızlıca çalıştırınca Jisung iç çekti. Bu gece uzun olacak gibi görünüyordu.




"Bundan sonrasında yalnız gitsen iyi olur." Dedi Joo. Jisung başıyla onaylayıp arabadan inecekken Minho onu durdurdu.

"Dikkatli ol."

"Merak etme. Hep yaptığım şey." Diye mırıldandı.

Sonrasında arabadan indi ve her zaman yaptığı gibi adamla buluşup kutuyu aldı. Sonrasında geri döndü ve arabaya bindi. Biner binmez tekrar mesaj geldi.

"Üç gün sonra teslim." Diye mırıldandı Minho'nun yanına geçerken.

"Bunun artık bir önemi yok. Sana kutuyu veren adamı takip etsek yeterli." Dedi Chan.

Jisung'a kutuyu teslim eden adam arabasına binip yola koyulduğunda onu takip etmeye başladılar.

"Az önceki yere mi gidiyoruz? Aynı yol." Dedi Hyunjin sessizce.

"Sanırım bu adam da aynı yere gidiyor." Dedi Joo.

Sonunda adam arabasını park ettiğinde yine aynı yerdelerdi.

"İkisi de aynı yere geldiklerine göre burada bir şeyler olmalı. Burayı kesinlikle araştıracağım." Dedi Joo.

Jisung'un gözüne büyük evden çıkan bir adam takıldı. Sarışın adam, takip ettikleri adamla selamlaştığı sırada Jisung onun yüzünü seçebildi.

"Bu o!" Diye bağırdı heyecanla.

"Kim?" Diye sordu Minho.

The Eve | Minsung |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin