30

4.1K 471 461
                                    

"Bebeğim."

—————————————————

Jisung onu duyar duymaz kafasını kaldırdı ve hemen boynuna atladı. Boynuna sımsıkı sarılırken kokusunu içine çekti.

"Rüya mı görüyorum?"

Minho kıkırdadı ve kollarını Jisung'un beline dolayıp sıkıca tuttu.

"Beni o kadar çok mu seviyorsun?"

Jisung hâlâ inanamazken ona cevap vermeden geri çekildi ve Minho'nun yüzünü inceledi.

"Gerçek misin?"

Parmakları Minho'nun yüzünde gezindi. Minho ona gülümseyerek bakıyordu.

"Gerçeğim. Buradayım. Patladığında çoktan çıkmıştık. Başka bir kapıdan çıkmak zorunda kaldık. Seni endişelendirdiğim için çok üzgünüm. Sizin olduğunuz tarafa gittiğimizde çoktan gitmiştiniz."

Jisung onu dikkatlice dinlerken hâlâ gerçekliğine inanamıyordu. Dudağının yanındaki yarayı görünce yüzünü buruşturdu ve parmaklarıyla oraya dokundu. Minho inleyince hemen elini çekti.

"Çok ağlamış gibisin. Beni çok mu özledin?" Diye sordu Minho kıkırdayarak. Jisung ona öfkeyle bakıp yumruklarını Minho'ya doğru savurmaya başladı.

"Sen bir pisliksin! Öldün sandım! Ne kadar üzüldüğümü tahmin bile edemezsin! Kendimi suçladım. Ölmek istedim! Bütün bunlardan sonra gelip bir de alay mı ediyorsun?"

"Jisung, dur!"

Jisung ona vurmaya devam ederken neredeyse kucağına çıkmıştı. Minho arkaya düşerken Jisung kendini aniden onun üzerinde buldu. Neredeyse burun buruna geldiklerinde ona vurmayı bıraktı.

"Özür dilerim." Diye fısıldadı Minho.

Bir eli Jisung'un belini sararken diğeri yanağını tuttu ve okşadı.

"İyiyim ve yanındayım."

Jisung dolu gözlerle dudaklarını Minho'nun dudağının kenarındaki yaraya hafifçe bastırdı. Minik bir öpücükten sonra geri çekildiğinde Minho gülümsedi.

"Üşümüşsün. Hadi seni kaldıralım." Dedi Minho doğrulurken.

Jisung'un bacaklarını beline dolayıp kucağına aldı. Jisung'un başı Minho'nun boynuna gömülürken kolları boynunu sardı. Minho onu yatağa bıraktığında Jisung ayrılmak istemedi.

"Sana kıyafet getirmeliyim bebeğim. Sonra tekrar sarılacağız, tamam mı?"

Jisung başını sallayıp ondan ayrılınca Minho dolabından bir sweat ve pantolon çıkarıp kendisine uzattı. Jisung'un giyinmesi için ona arkasını döndü. Jisung hızlıca giyindiğinde Minho bir havlu alıp Jisung'un önünde diz çöktü ve bacaklarının arasına girdi. Jisung'un saçlarını yavaşça kurularken Jisung bakışlarını ondan bir an olsun ayırmadı. Jisung daha fazla dayanamayıp Minho'nun boynuna atladı ve dudaklarına yapıştı. Minho bir anda afallasa da hızlıca öpüşüne karşılık verdi. Jisung, dudaklarını oldukça agresif ve sert bir şekilde emerken bir anda onu uzaklaştırdı.

The Eve | Minsung |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin