"Sanırım bir isim hatırlıyorum." Diye mırıldandı Minho'ya bakarak.
"Minhyuk."
—————————————————
Jisung şimdi içinde bulunduğu durumdan koşarak kaçmak istiyordu. Çünkü Felix ona denemesi için bir sürü kıyafet vermişti ve asla rahat bırakmıyordu.
"Bu ceketin içinde ne kadar seksi görüneceğinin farkında mısın?"
"Bu bir ceket mi?" Diye sordu şaşkınca Jisung.
Felix ona göz devirdi.
"Kapalı olan tek yeri karnım. Ah, onun da yan tarafları boş." Diyen Jisung'u hızlıca kabine itti.
Jisung yüzünü buruşturdu. Sırtından geçen siyah şeritleri saymazsak tamamen açık olan siyah ceketi inceledi. Göğüs kısmı da tamamen açıktı. Yan kısımlarını saymıyordu bile!
"Bu şekilde asla dışarı çıkamam." Diye seslendi Felix'e. Kapıyı açıp onu içeri çağırdı. Kabine giren çocuk gözlerini kocaman açarak hayran hayran kendisine baktı.
"Harika olmuşsun. Hemen alıyoruz!"
"Felix biz partiye gitmiyoruz. Bu bir görev ve çok uzun sürmeyecek."
"Görev de olsa bunu giymelisin. Sana çok yakışmış."
Jisung iç çekti ve aynadan kendisini inceledi.
"Bak, ben de böyle şeyler giymeyi seviyorum ama bu çok fazla." Diye mırıldandı Felix'e.
O gerçekten böyle şeyler giymeyi severdi ama bu..
Bu çok fazlaydı..
Bunu giydiğinde Hyunjin'in onunla alay edeceğini biliyordu ve onunla tartışıp onu üzmek istemiyordu.
"Öyleyse bunları dene." Diyip beyaz bir kazak ve pantolon verdi." Bunlar daha normal durduğu için içi rahatladı.
"Ama üstündekileri de alıyoruz. İtiraz istemiyorum." Diyen Felix cevabı beklemeden kabinden çıktı.
Jisung iç çekti ve Felix'in verdiklerini denemeye başladı.
•
•
•
•"Bu alışveriş gerçekten şart mıydı?" Diyen Seungmin oldukça yorulmuştu.
"Elbette. Jisung'un söylediğine göre oldukça farklı bir yer. Orada dikkat çekmek istemiyorsak düzgün şeyler giymeliyiz." Diye cevap verdi Felix.
Minho ve Changbin ortalarda görünmüyordu. Diğerleri ise alışverişi bitirmiş arabaya yürüyorlardı ki karşıdan gelen iki polisle duraksadılar.
"Hızlıca beni takip edin." Diyen Chan hemen yön değiştirdi ve bir arabanın arkasından dolandı. Çocuklar da hızlıca onu takip ettiklerinde altı genç korkuyla duvarın arkasında gizlendi.
"Polislerden hep böyle kaçıyor musunuz?" Diye sordu Jisung gergince.
"Evet. Bazen sorun çıkarabiliyorlar. Seni kontrol etmek isteyebiliyorlar. Bizi kontrol etmek istedikleri an işimiz biter. Bu yüzden çoğunlukla evde kalırız." Diye cevapladı Jeongin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Eve | Minsung |
Science Fiction2150 yılında robotların hakim olduğu bir sisteme isyan eden 7 genç, başkanın oğlunu kaçırırsa ne olur? minsung✨ 08.07.2021