"Öyleyse artık sistemi nasıl kapatacağımızı bildiğimi söyleyebilirim."
—————————————————
"Bekle, ne?"
Minho Jisung'a doğru yürüyüp ciddi bir ifadeyle baktı. Jisung kıkırdadı.
"Sistemi kapatmayı biliyorum."
"Nasıl?"
"Anlatabileceğim bir şey değil. Yapabileceğim bir şey. Şimdi, yemek ve duş istiyorum. Bir de temiz yatak."
Minho kocaman gülümsedi.
"Sürprizlerle dolusun."
"Öyleyimdir. Şimdi dediklerimi yap."
•
•
•
•Jisung duşa girmiş ve Minho'nun onun için getirdiği temiz kıyafetleri giymişti. Şimdi ise Minho onu çetenin geri kalanıyla tanıştıracaktı.
Öncesinde bulundukları küçük binayı gezintiye çıkmışlardı. Birçok oda ve koridor vardı. Minho Jisung'a her yeri gösterdi ve en sonunda çetenin de olduğu büyük odaya getirdi.
Jisung içeri girdiğinde kendisine çevrilen bakışlarla gerildiğini hissetti.
Büyük bir yemek masasında oturan yedi genç gözlerini Jisung'a dikmişken Minho yerinde donup kalan çocuğu hafifçe itip, bir sandalyeye oturması için yönlendirdi. Jisung sessizce sandalyesine oturduğunda, Minho da onun yanındaki sandalyeye yerleşti.
"Jisung bize yardım edecek." Dedi Minho.
Jisung önünde duran tabaktan gözlerini ayırmazken sonunda çeteden biri sessizliğini bozdu.
"Ona neden güvenelim?"
Jisung kafasını kaldırıp konuşan çocuğu inceledi. Uzun siyah saçları olan oldukça yakışıklı bir çocuktu.
"Çünkü bizimle aynı tarafta Hyunjin. Yaptıklarımızı destekliyor."
Adının Hyunjin olduğunu öğrendiği çocuğa bakan Jisung, kendisine atılan şüpheci bakışlardan rahatsız olmuştu.
"Yalan söylemediğini nereden bilelim?" Bu sefer konuşan kişi mor saçlı bir çocuktu. Jisung göz ucuyla ona bakıp bakışlarını tekrar tabağına indirdi ve iç çekti.
"Sistemi nasıl kapatacağınızı biliyorum ve size yardım edeceğim. Eğer bana güvenmiyorsanız elimi ve gözlerimi bağlayabilirsiniz." Dedi Jisung bıkkınca.
"Buna gerek yok." Dedi Minho. Jisung ona hafifçe gülümsedi.
"Peki şimdi ne yapacağız?"
"Öncelikle onunla tanışabilirsiniz." Diye önerdi Minho.
"Ben Felix." Diye atladı hemen çilli olan.
Jisung ona gülümsedi.
"Ben Hyunjin." Onun yanında oturan siyah saçlı, ters bir ifadeyle Jisung'a bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Eve | Minsung |
Science Fiction2150 yılında robotların hakim olduğu bir sisteme isyan eden 7 genç, başkanın oğlunu kaçırırsa ne olur? minsung✨ 08.07.2021