6

4.2K 544 425
                                    

"Sanırım ne yapmamız gerektiğini biliyorum."

—————————————————

"Sistemi kapatmaya gitsek bile bunu 8 kişi ile başaramayız. Oldukça iyi korunuyor olmalı. Ülkede bazı karışıklıklar çıkararak dikkatleri başka yere çekmeliyiz. Halkı ayaklandırmalı hükümeti ifşa etmeye devam etmeliyiz. Robotlar konusunda halkın desteğine ihtiyacımız var. Böylece sayımız artar ve işimiz kolaylaşır." Diyen Chris'e herkes onay verdi.

"Bu çok uzun sürecek." Diye mırıldandı Jeongin.

"Üzgünüm ama tek yolu bu. Oraya elimizi kolumuzu sallayarak giremeyiz. Sabretmeliyiz."

"O haklı. Sabredeceğiz." Dedi Minho.

"Öyleyse yarın plan yapmaya başlamalıyız." Diyen Changbin, ilk ayaklanan kişi oldu.

"Bugün dinlenelim." Minho ve diğerleri de ayağa kalkıp çıkışa yöneldi.

"Tanıştığımıza memnun oldum Jisung. Bize çok yardımcı oldun." Felix gülümsediğinde Jisung onun gülümsemesine karşılık verdi. Hyunjin buna göz devirerek Felix'in kolundan tutup dışarıya sürükledi.

Jisung iç çektiği sırada Minho koluna dokundu.

"Hadi gidelim. Sana odanı göstereyim."

Minho Jisung'u odasına götürüp dinlenmesini söyledi ve gitti. Jisung ise saatlerce yaşadıklarını düşündü. Sık sık dışarıyı izledi ve sonunda sıkılıp dışarı çıktı. Etrafta dolanırken sıkıntıdan patlamak üzereydi.

"Nereye gidiyorsun?"

Arkasından gelen sesle irkilip arkasını döndü. Hyunjin ona şüpheyle bakarken göz devirdi.

"Sadece dolaşıyorum. Bu kadar şüpheci olmana gerek yok."

Hyunjin kendisine yaklaşıp parmağıyla omzuna bastırırken konuştu.

"Sana güvenmiyorum ve asla da güvenmeyeceğim."

Jisung onun elini itti.

"Bana güvenip güvenmemen gerçekten umrumda değil." Arkasını dönüp gidecekken Hyunjin kolundan tuttu ve gitmesini engelledi.

Jisung'un sabrı taşıyordu. Kolunu sertçe çekip onu ittiğinde Hyunjin duvara yapıştı. Sonrasında olanlar ise daha karışıktı.

Seungmin yanlarına koşup Hyunjin'i yapıştığı duvardan ayırırken Jisung'a kaşlarını çatarak baktı.

"Neler oluyor?"

"Beni itti." Diyen Hyunjin'e inanamayarak baktı Jisung.

"Beni kışkırttın."

"Odana gitsen iyi olur Jisung."

"Ama-"

"Odana git." Seungmin sert bir şekilde söyleyince Jisung yumruklarını sıktı.

"Neler oluyor?"

Minho hızlıca yanlarına geldiğinde Jisung sinirden deliye dönmüştü.

The Eve | Minsung |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin