22

3.8K 505 605
                                    

Araları bozulmaya başlıyordu. Bunların sebebi Jisung muydu?

—————————————————

Minho ve Jisung arabada baş başa yolculuk yaparlarken hiç konuşmadılar. Jisung yol boyunca gökyüzündeki yıldızları izledi. Hava kararmıştı. Gökyüzü eşsiz güzellikteydi. Rubrigard'da asla böyle bir gökyüzü göremezdiniz.

"Geldik Jisung."

Jisung daldığı gökyüzünden gözlerini çekip Minho'yu başıyla onayladı ve arabadan indi.

Yüzüne çarpan serin havayla gözlerini kapattı ve derince bir nefes aldı.

"Hava serin. Üşümedin değil mi?" Diye sordu Minho yanına gelirken.

Jisung başını olumsuz anlamda salladı. Minho eline uzandı ve Jisung'un minik elini kendi elleri arasına aldı.

Jisung utanarak gözlerini kaçırdığında birlikte yürümeye başladılar.

"Önce yemek yiyelim. Sonrasında sahile gideriz."

"Tamam."

Jisung onunla yalnız olmaktan utanıyordu. Dışarıda çok fazla insan yoktu. Işıklar içindeki yoldan yürürken sadece ikisi vardı. Jisung renkli sokak lambalarını izlerken büyülendi.

"Neden kimse yok?" Diye sordu Jisung merakla.

"Burada insanlar akşamları dışarı çıkmayı tercih etmezler. Tehlikeli olabilir." Diye cevapladı Minho onun etrafa büyülenmiş gibi bakan gözlerini izlerken.

"Bu yol çok güzel." Dedi Jisung büyülenmiş bir sesle.

Minho kıkırdadı.

"Aşıklar yolu." Diye cevapladı.

Jisung gülümseyerek renkli ağaçları ve yol kenarından akan suyu inceledi.

"Harikalar diyarında gibiyim."

"O kitabı biliyorum." Dedi Minho.

"Gerçekten mi? Ben filmini izlemiştim. Kitabını okumadım." Dedi Jisung heyecanla.

"Harikalar diyarına inanır mısın?" Diye sordu Jisung bir anda aklına gelen şeyle.

"Hayır. Fazla fantastik." Diye cevapladı Minho.

"Fazla düz düşünüyorsun." Dedi Jisung dudağını büzüp.

"Peki sen inanır mısın?"

"İnanıyorum. Nedense hep dünyada Rubrigard dışında farklı bir yerler olduğunu düşünmüştüm. Sonrasında buraya getirildim."

"Burası harikalar diyarı değil ama." Diye itiraz etti Minho.

Jisung ona baktı ve iç çekti.

"Demek istediğim şu. Rubrigard dışında bir dünya olduğunu kim bilebilirdi ki? Eskiden bana buranın varlığından bahsetseler görmeden inanmazdım. Şimdi ise sana buranın da ötesinde bir dünya olduğunu söylüyorum ama sen inanmıyorsun."

The Eve | Minsung |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin