9

3.9K 544 182
                                    

"Jisung!"

—————————————————

Jisung gözlerini açtığında tepesinde dikilip ona bakan 7 çift gözle karşılaştı.

"Uyuyan güzel sonunda uyanabildi."

Jisung Hyunjin'in sesiyle yavaşça doğrulduğu sırada koluna dokunan bir elle irkildi.

"İyi misin?" Minho yumuşak bir ses tonuyla sordu.

Jisung onu izleyen bakışlardan utanarak gözlerini kaçırdı.

"Başım çok ağrıyor. Bana ne oldu?"Diye sordu.

"Dün fazla sarhoş olduğun için bayıldın. Birazdan sana çip takacağız. Sonrasında ağrı kesici içip dinlenmene izin vereceğiz. Anlaştık mı?" Minho çocuğun saçlarını düzeltirken konuştu. Diğerleri onun bu yumuşak davranışına şok olurken Jisung utanarak başını salladı.

"Bu ne? Onunla neden bebekmiş gibi ilgileniyorsun?" Hyunjin sinir bozucu bir ses tonuyla konuşunca Minho bıkkınlıkla iç çekti.

Jisung Hyunjin'e ve diğerlerine bakamıyordu. Tek yapmak istediği ayaklarına kapanıp özür dilemekti.

"Seninle değil onunla ilgileniyor diye kıskanıyorsun." Diyen Felix'e bağıran Hyunjin'i duymaya daha fazla katlanamadı.

"Banyoya gireceğim. Çıktığımda hemen çip'i takın da kurtulayım." Jisung hızlıca kalkıp banyoya girdiğinde Hyunjin göz devirdi.

"Ona katlanamıyorum."

"Ben laboratuvarı hazırlayacağım. İşi bitince getirirsin." Diyen Seungmin odadan ayrıldı. Diğerleri de onunla birlikte çıkarken Minho odanın dışında Jisung'u beklemeye başladı.




"Hazır mısın?" Jisung odadan çıktığı an karşısında dikilen Minho ile bir anlığına afalladı. Ardından hafifçe başını salladı.

"Dün anlattıklarım hakkında-"

"Konuşmak istemiyorum." Dedi Jisung gözlerini kaçırırken.

"Sadece senin suçun olmadığını söyleyecektim. Bütün bunlar senin suçun değil."

Jisung yutkundu ve başıyla onayladı. Daha sonra Minho ile bodrum katına indiler. Herkes laboratuvarda onları bekliyordu. Jisung hiçbiriyle göz teması kurmadan Seungmin'in işaretiyle bir sedyeye uzandı. Diğerleri başka bir odada camın arkasından içeriyi izliyordu.

Jisung kesici şeyleri görünce tedirgin oldu.

"Önceden uyarmalıyım. Bu biraz acıtacak."

Jisung gergince yutkundu ve maskesinin ardından ona bakan çocuğa başıyla onay verdi.

"Bileğini buraya uzat." Seungmin sedyenin yanındaki yeri işaret ederek Jisung'un bileğini oraya uzatmasını sağladı.

"Bileğime mi takacaksın? Ama beyini kontrol-"

"Sorgulama. Sandığından daha büyük bir teknoloji." Diyen Seungmin eline aldığı sim kartı büyüklüğündeki şeyi bileğine bastırdı.

The Eve | Minsung |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin