21

3.8K 502 474
                                    

"Kekler. Bize verdikleri keklerde bir şey vardı."

—————————————————

"Şu lanet ışıkları açtırın artık!" Diye bağırdı Minhyuk.

"Kimsede telefon da mı yok?"

"Geliyoruz." Dedi Chan hemen.

"Minhyuk yanınızda mı?" Diye sordu Changbin.

Minho kollarındaki çocuğu zar zor tutarken Seungmin ve Minhyuk'u kontrol etti.

"Evet. Seungmin ile birlikte. Acele edin."

Şu anda kumarhaneden sürekli kıkırtı ve bağırışlar geliyordu. Muhtemelen kekler yüzünden kimsenin kafası yerinde değildi.

Minho koluna dokunan elle yerinden sıçradı. Arkasını döndüğünde yüzünü zar zor seçse de kendileriyle konuşan adamı gördü.

"Ne istiyorsun?" Dedi sert bir sesle.

"Onu bana vermen için ne yapmalıyım?"

Minho ona vurmamak için kendisini zor tutuyordu. Jisung'u iyice kendisine yapıştırıp adamın elini hızlıca ittirdi. Jisung ise muhtemelen uyuyakalmıştı. Sesi çıkmıyordu.

"Onun hakkında ağzından tek kelime daha çıkarsa dilini yerinden söker atarım." Dedi Minho sıktığı dişleriyle.

Adam güldü ve iç çekti.

"Onu bana vermemekte ısrarcısın anlaşılan. Her neyse. Eminim bir gün sen vermeden onu senden alacağım. Bu arada ben Hyunsoo." Dedi adam alaycı bir şekilde.

Minho bir küfür mırıldanıp onu görmezden geldi. Hyunsoo daha fazla uzatmadan oradan uzaklaştı.

"Lee Know? Bu sen misin?" Chan koluna dokununca Minho rahatladı.

"Evet. Lanet olsun nerede kaldınız?"

"Bunu boşver. Fazla zamanımız yok. Birazdan ışıklar açılabilir. Nerede?"

Minho eliyle onları işaret ettiğinde diğerleri de yanlarına ulaşmıştı.

"Siktir! O benim bebeğime mi dokunuyor?" Dedi Hyunjin öfkeyle.

"Sen Jisung'u ve diğerlerini alıp arabaya götür. Biz Changbin ve Hyunjin ile onları alacağız. Çabuk!"

Minho kafasını sallayıp hızlıca yürümeye başladı.

"Nereye gittiğimizi görmüyorum!" Dedi söylenerek.

"Beni takip et." Dedi Felix önden giderek.

Jeongin ve Felix önden giderken Minho da kucağındaki Jisung ile onları takip ediyordu. Sonunda dışarıya ulaştıklarında merdivenlerden hızlıca indiler. Aniden karşılarına çıkan arabayla duraksadılar. Arabanın camı açıldı ve Joo eliyle binmeleri için işaret yaptı. Hızlıca arabaya binip soluklandıklarında diğerleri de koşarak arabaya doğru geliyorlardı.

"Az kalsın yakalanıyordunuz lanet Minho!" Dedi Hyunjin arabaya binerlerken.

Sonunda herkes arabaya bindiğinde hızlıca oradan uzaklaştılar.

The Eve | Minsung |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin