25

3.6K 496 440
                                    

"Baban aslında suçsuzmuş."

—————————————————

"Yani diyorsunuz ki babam aslında bunca zaman birileri tarafından manipüle ediliyordu."

Sekiz genç toplanmış Minhyuk'un söyledikleri hakkında konuşuyorlardı.

"Minhyuk'a ne kadar güvenebiliriz bilmiyoruz ama durum bu." Dedi Changbin kaslı kollarını bağlayıp.

"Yani babam suçsuz öyle mi?" Diye sordu Jisung parlayan gözlerle.

"Henüz bilemeyiz." Dedi hemen Hyunjin.

"Peki kim tarafından manipüle ediliyormuş? Sonuçta o bir başkan."

"Bilmiyoruz. O da bilmediğini söylüyor. Muhtemelen başkaları da bu işin içinde. Eğer kurucu ölmese bunu o yaptı derdim ama kurucu öldü. Yani bunu kimin yaptığını bulup onu ortadan kaldırmalıyız. Sonrasında çaba bile harcamadan başkandan sistemi kapatmak için izin isteyebiliriz. Böylece kimseyi tehlikeye atmamış oluruz ve her şey daha kolay olur." Dedi Chan.

"Öncelikle beni Hyunsoo'ya vermelisiniz." Diye araya girdi Jisung.

"Onu neden bu kadar görmek istiyorsun? Her şeyi yavaş yavaş çözüyoruz. Her şey bitmek üzereyken neden kendini tehlikeye atıyorsun? Sistemi kapatabilecek tek kişi sensin. Eğer sana bir şey olursa.."

"Bana bir şey olursa tek yapmanız gereken parmağımı koparmak ve parmak izimle size anlattığım talimatları uygulamak." Diyen Jisung, Chan'a bilgisayarını uzattı.

"Videoya çektim. Her adımı anlattım."

"Sana bir şey olmayacak." Diye araya girdi Minho.

"Beni hemen ona vermelisiniz."

"İyi de onu nereden bulacağız?" Diye sordu Chan.

"Adamları elimizde değil mi? Onları serbest bırakın ve beni ona götürmelerine izin verin."

"Seni takip edeceğimizi bildikleri için bunu yapmayı kabul etmeyeceklerdir." Diye itiraz etti Jeongin.

"Beni takip etmeyin öyleyse." Dedi Jisung.

"Saçmalama Jisung." Dedi Felix sert bir sesle.

"Hayır. Demek istediğim şu.." Jisung iç çekti.

"Bende çip var, unuttunuz mu? Bu çip sayesinde beni uzaktan takip edebilirsiniz. Böylece takip edilmediklerini zannedip beni ona götürürler."

"Bunu neden düşünemedik?" Dedi Seungmin.

"Her neyse. Artık düşündüğümüze göre gidebilirim, değil mi?"

"Bu tehlikeli olacak aptal." Dedi Hyunjin ters bakışlarla kendisine bakarken.

"Umrumda değil. Zaman kaybediyoruz." Dedi Jisung aceleyle.

"İyi. Hazırlan öyleyse."




The Eve | Minsung |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin