36.Bölüm: Bunca soğuğun, kasvetin ve rüzgarın içinde sıcaklığı arıyor olmam çok tuhaf. Ama sen eğer gülümsersen ısıtabilirsin içimi, tıpkı yağmurdan sonra doğar güneş gibi...
Yeşil geriye çekildiğinde Evren'le ikimiz kaldık. Yeşil başını ovuşturarak odadan çıktı. Tahminen dış kapıyı kilitlemeye gitmişti. Ben de geri çekilip gözlerimi Evren'e kenetledim.
"Onlar gibi görünüp farklı kalmayı nasıl başarıyorsun?"
Sorduğum soruya gülümseyerek karşılık verdikten sonra ellerini indirdi. Bu hareketiyle birkaç saniye önce sarılışımızı unutarak dudaklarından çıkan kelimeleri dinlemeye başladım.
"Cevabı biliyorsun."
Net olarak bilemezdim ama tahmin edebilirdim. Muhtemelen tahminim de doğru olacaktı. Yeşil'in yanımıza gelmesiyle konuşmamız sonlandı.
"Abi artık burayı biliyorlar ve Ayda'yı da getirecekler."
Yeşil saçlarını savururken kurduğu cümlenin ciddiyetini henüz kavrayamamıştı ama benim için biraz tedirgin ediciydi. Ne yazık ki her şeyi bir kenara bırakarak kendimi düşünmekten alıkoyamıyordum.
"Biz de gideriz o zaman."
Evren'in sesiyle doğrularak etrafıma bakındım. Cebimdeki kağıdının varlığını hissettiğimde kendimi konuşmalardan soyutlayarak kağıdı çıkardım.
Birkaç kez katladığım için oluşan izleri umursamadan yazılara göz gezdirdim. Mektubu andıran küçük cümleler ve anlamlı sözlerden oluşuyorlardı. Eğer bu bir kitap olsaydı defalarca okurdum. Şiir olsaydı ezberimle olacağına emindim. Şarkı olsaydı kulaklığımı her taktığımda duyacağım ilk melodiydi. Ama bu çok farklıydı.
Arkamı dönerek salona doğru ilerlerken bir yandan da fısıltı eşliğinde okumaya başladım.
"İçimdeki bütün duyguları körelteceğini bilsem bile yine de aşık olurdum sana. İnanırdım geçen zamanın bir gün yeniden başa saracağına. Yıldızlı geceleri kaçırmazdım. Ay her parladığında seninle buluştururdum gözlerimizi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSEDEBİLİRSİN YAĞMURLARI
Chick-Lit'Hayatımda gördüğüm sayılı ışıklardansın aslında. Yıldız kadar küçük, güneş kadar parlaksın. Bırak arkandan gelenler de seni anımsamak için gökyüzüne doğru baksın.' __________________________ İçinde bulunduğum durumu anlamak için dokunmalısın satırl...