Selam, umarım iyisinizdir. Bu kez söylediğim gibi uzun bir bölüm geldi. Lütfen oy ve görüşlerinizi bildirin, benim için çok önemli... Sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyorum, bunu duyuru olarak da yayınlayabilirdim ama bazen bildiğiniz üzere gitmiyor ya da gözden kaçıyor. O yüzden buradan açıklayayım. Bir kısmı kitapta yer alan, bir kısmı da aklıma o an gelen sözleri twitter hesabımda paylaşmak istiyorum, benimle beraber olmak isteyen ya da merak edenleriniz varsa biyografimdeki linkten ulaşabilir. Bu arada okuyucum bana destek vermek adına kitabın instagramını açtı, hissedebilirsinyağmurlari kullanıcı adıyla ulaşabilirsiniz. Şimdi sizi bölümle baş başa bırakayım, bölüm sonu görüşürüz^^
26.Bölüm: Tam şuan gökyüzünden küçük damlalar düşüyor. Zeminle buluştuğunda birbirine karışıyor. Duyuyor musun? Bu gece şimşekler çakıyor...
Cama çarpan yağmuru fark ettiğimde artık konuşmam gerektiğini anladım. Hazır hissediyordum.
"Bu işin sonucunu çok merak ediyorum."
Bahsettiğimin ne olduğunu hemen anlamıştı. Zaten gündemdeki konumuzu unutması imkansızdı. Birkaç dakika sessizce bekledikten sonra karşılık verdi.
"Bilmiyorum."
Konuşmak istememesini doğal olarak karşılayabilirdim ama burada beklemek ve savunmasız durmak beni üzüyordu. Bütün bunlar zihnimin oyunuysa küçük de olsa tutunduğum bu macerayı sevdiğimi fark ettim. Her gün değiştiğini sanıyordum yıldızların, kıyıya vuran dalgaların aynı taşa çarptığını düşünüyordum. Kalbimin tam orta yerindeki küçük kız o an dudaklarını araladı.
"Ağlıyor musun küçük kız? Sonra ekledi, yoksa bu gördüklerim gözlerinden düşen yağmurlar mı?"
Midemde hissettiğim yanmayla birlikte ayağa kalktım. Camı açıp temiz havanın içeriye dolmasını sağlarken içime çekmeyi ihmal etmedim. Rüzgar saçlarıma değiyordu. Ama kendimi daha fazla tutamayacaktım. Hızla adımlarla odanın içerisinde bulunan banyoya doğru ilerledim.
Ayaklarımın altında tüylü beyaz halının bıraktığı kaşındırıcı hisle birlikte kapıyı kapattım. Açken içtiğim kahve beni pişman etmişti. Klozetin yanına eğilip gerçekleşecek bütün ihtimallere karşı kendimi hazırladım. Kapının ardından gelen adım sesleri Göktuğ'un endişelendiğini gösterirken ses çıkarmaması ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi. İstifra edemeyeceğimi anladığımda klozeti kapatıp duvara yaslandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSEDEBİLİRSİN YAĞMURLARI
Romanzi rosa / ChickLit'Hayatımda gördüğüm sayılı ışıklardansın aslında. Yıldız kadar küçük, güneş kadar parlaksın. Bırak arkandan gelenler de seni anımsamak için gökyüzüne doğru baksın.' __________________________ İçinde bulunduğum durumu anlamak için dokunmalısın satırl...