✿*:・゚65 ゚・:*✿

244 35 0
                                    

❝ sometimes you fall in love with the most unexpected person at the most unexpected time ❞
══════ •『 ♡ 』• ══════

                       Nafas di lepaskan. Menarik semula oksigen memenuhi peparu. Setelah itu, di hembus perlahan. Tali pinggang keledar di buka.

Cermin di dalam kereta itu jadi mangsa tatapan nya. Di betulkan anak rambut serta baju kerja nya di kemaskan. Rantai di leher di pegang. Bibir mengukir senyuman sebelum jeritan nya bergema.

" argh !"

Terjerit kecil gadis itu apabila pintu sebelah penumpang di buka seseorang. Merapat gadis itu ke pintu. Dada di urut perlahan. Terkejut.

" did I surprise you ?"  soalan selamba dari lelaki itu membuatkan Yerin ingin saja mengetuk kepala nya.

Lelaki itu ketawa kecil seraya menutup pintu perlahan. Laju saja tangan halus gadis itu naik memukul lengan yang  beralas kemeja milik Taehyung.
                 
" terkejut lah ! Ingat orang gila mana tadi " di jeling tajam lelaki itu yang tersenyum pendek.

" kenapa tiba-tiba masuk ? Kan boleh jumpa dekat dalam " soalnya seraya memandang lelaki itu.

you're too late. I just miss you already " lebihan rambut panjang gadis itu dia bawa main. Gadis itu menelan air liur perlahan.

Gugup nya memikirkan tentang soal siasat sebentar tadi di ganti dengan gugup bersama Taehyung.

Perlahan gadis itu menepis tangan lelaki kasar itu. Bahaya.

" ambil ni " beberapa keping sampul surat besar berwarna coklat itu di hulur kepada Yerin. Dengan penuh tanda tanya gadis itu menyambut tetapi Taehyung menarik nya semula.

" ini..." kata-kata nya yang tergantung itu di sambung oleh Taehyung.

" bukti Wester Group Enterprise bersalah dan cubaan sabotaj terhadap Jung Holding mengenai proposal projek Daegu.  Complete a to z. " lelaki itu menghayun perlahan sampul surat itu di hadapan wajah Yerin.

Ingin memancing.

Tangan itu lantas ingin mencapai tapi gagal.

Yerin merenggus.

" you want giving it or not ?"  geram dia bertanya. Terjungkit hujung bibir merah lelaki itu.

" yes, I want give it to you, but...there is one condition " meleret-leret nada lelaki itu ketika berkata, membuatkan Yerin merasakan bahawa Taehyung mempunyai sesuatu muslihat lain.

Lelaki ini tidak boleh di jangka.

" a-apa ?" takut dia menyoal saat lelaki itu mula menghampiri dirinya.

Lelaki itu sembunyi senyum melihat riak wajah cemas Yerin. Alahai...

" come on...do not be scared, Jung Yerin. I want you to fulfill my request  " bibir bawah di basahkan bila terasa kering. Melihat perliku Taehyung begitu, makin membuatkan hati si gadis tidak tenteram.

Apa yang sedang bermain di fikiran gadis itu berlainan dengan niat asal Taehyung.

" apa dia ?" takut-takut dia menyoal. Lelaki itu betulkan duduknya.

" tukar panggilan ' kau aku ' kepada yang lebih manis ? can you ?"  lembut dia menyoal. Sambil itu dia menatap dalam sepasang anak mata hitam milik Yerin.

Mereka beradu mata seketika, sebelum Yerin meleraikan nya.

" kau nak aku panggil apa ?" pelik. Ternganga seketika dirinya.

[ C ] Be Mine 내꺼야 Kim Taehyung Where stories live. Discover now