✿*:・゚ 26 ゚・:*✿

274 37 5
                                    

❝ The good things as memories. The bad things as experiences ❞

══════ •『 ♡ 』• ══════

Wajah keresahan terpamer di wajah gadis itu. Hampir seluruh pejabat itu dia selongkar, malangnya tidak menjumpai apa yang ingin di temuinya.

" fuck..." carutnya sedari tadi tidak henti-henti.

" mana ni..." laju saja tangannya menyelerakkan bahagian almari bawah itu.

" shit, Yerin. Benda penting macam ni, mana kau letak bodoh. " kata nya kepada diri sendiri. Gadis itu bangun berdiri.

Butang interkom yang menyambung terus ke bilik Sooyoung di tekan dengan kadar pantas.

" Sooyoung masuk " katanya dengan nada serius. Tiada masa ingin bermain.

" Ya, Cik Yerin ?" perlahan dia menegur setelah pintu di buka. Bergegas dirinya masuk ke pejabat boss mudanya itu apabila menangkap nada suara gadis itu berubah.

" awak ada nampak fail busan...no i mean carta kenaikan keuntungan dan juga bukti pembayaran saham ? " sebelah tangan sudah naik ke pinggang.

" tak ada pula...Fail projek di busan adalah privasi jadi saya memang tidak di benarkan untuk menyimpannya. " jelas Sooyoung dengan tenang.

" tak ini bukan soal siapa berhak simpan...Saya rasa kertas dengan carta tu ada yang tercicir dekat mana-mana ni. Awak tak ada nampak ke ? " kepala di garu. Jelas wajah gadis itu sedang kusut.

" maaf, Cik Yerin...tapi saya betul-betul tak tahu. "

" it's okey. Awak boleh sambung kerja semula " Yerin cuba untuk tersenyum. Sooyoung yang tidak banyak bertanya terus saja keluar.

" mesti semalam punya hal nak cepat sangat " Yerin melabuhkan punggung di kerusi. Buntu dia mahu mencari. Sudahlah mereka akan ada kan mesyuarat pada minggu hadapan.

" apalah aku nak jawab dengan diorang ni nanti " tubuh di sandarkan lemah pada kerusi pejabat itu.

Kepala membayangkan semula suasana perbincangan mereka yang sebulan yang lalu.

        Jung Yerin sudah berkerut dahi seraya memandang lelaki yang sedang berucap di hadapan. Bukan berucap tetapi sedang memarahi dirinya di hadapan ramai orang.

Ada lah dalam empat lima orang. Ramailah juga, kan.

" please, fokus setiap apa yang saya ingin katakan. Kalau kamu tak dengar, masalah yang sama juga yang kamu akan ulangi "

Akibat sudah tidak tahan telinga, Yerin bangun dari duduknya.

" maaf saya menyampuk. Tapi saya tak dapat apa-apa maklumat pun mengenai carta aliran masuk keluar pekerja yang uruskan--"  gadis itu cuba untuk mempertahankan dirinya. Tetapi percakapan nya lantas di potong oleh lelaki yang berusia lingkungan 30-an.

" sebab kamu tidak pernah nak ambil berat tentang apa yang saya katakan. Selalu ambil ringan semua perkara !" naik seoktaf nada suara nya. Yerin sudah mengetap giginya.

[ C ] Be Mine 내꺼야 Kim Taehyung Where stories live. Discover now