❝ If you focus too much on the painful past, you'll miss the beautiful future ❞
══════ •『 ♡ 』• ══════Hampir setengah jam, bertapa di dalam tandas, akhirnya gadis itu keluar juga bersama tuala yang melilit ke tubuh serta sehelai tuala lagi melilit rambut nya yang masih basah.
Bekas luka di lengan, dia lihat. Agak pedih sebenar nya setiap kali terkena air. Maka, sebab itulah Jung Yerin tidak gemar mandi sewaktu begini.
Hari biasa juga dia tidak gemar mandi.
" argh !"
Sebaik saja Yerin mengangkat kepala, jeritan nya mula bergema. Terkejut serta malu bersatu kembali.
Masakan tidak, lelaki itu elok bersandar pada dinding bersebelahan pintu tandas. Tangan pula memeluk tubuh. Redup matanya memandang ke arah Yerin yang baru saja selesai mandi itu.
Hanya dengan sehelai tuala melilit ke tubuh. Liur di telan perlahan.
" keluar !" halau nya. Gadis itu mencicit masuk ke tandas semula. Pintu tidak sempat di tutup apabila tangan kasar itu menahan.
" kenapa lari ?" tenang lelaki itu menyoal.
" awak buat apa dalam bilik perempuan ni ha ?!. Keluar lah. Saya tak pakai baju, tak malu ke !" marah gadis itu. Wajah nya sudah membahang. Panas di rasakan biarpun baru sahaja selesai mandi.
" tak. Buat apa nak malu. Nanti kahwin, tengok juga " selesai berkata, pintu tandas lelaki itu tolak supaya dia dapat meloloskan diri ke dalam. Terdorong Yerin ke belakang.
Taehyung datang mendekat. Gadis itu sudah pun menelan air liur gugup. Tuala yang melilit tubuh dia genggam kuat. Risau melorot jatuh.
Gila ke dia ni !
Pinggang Yerin di capai lelaki itu sebelah tangan apabila gadis itu tidak berhenti menapak kebelakang. Terus Yerin merapat ke arah Taehyung. Terpejam mata lelaki itu apabila bauan lavendar menusuk ke rongga hidungnya.
Mereka beradu mata untuk seketika, sebelum gadis itu melarikan ke arah lain.
" do you miss, your Kim Devil ?" pertanyaan di luar jangka itu membuatkan Yerin pantas memandang Taehyung kembali.
Terkejut riak wajah nya. Bibir terbuka mahu menyoal tetapi tidak keluar suara.
Mata lelaki itu memandang dua ulas bibir merah milik gadis itu. Tidak dapat menahan diri, dia menciumnya perlahan.
Membulat mata Yerin. Lengan lelaki itu di genggam kuat. Ciuman dilepaskan. Bibir di basahkan.
" are you wonder how i know the nickname ?" Yerin mengemam bibir. Tidak berani mahu berkata mahupun bertanya.
" keluar pakai baju. Lambat aku 'tolong' pakaikan " bisik nya dengan nada dalam. Sempat dia menilik tubuh gadis itu atas bawah seraya tersenyum senget.
" pervert !" tangan naik memukul lengan lelaki itu.
Dengar saja pintu bilik tertutup, gadis itu menlepaskan keluhan lega. Seketika dia berfikir.
" tapi macam mana dia tahu nama tu "
Lantas, kaki berlari anak ke almari untuk mengambil baju. Belum sempat tuala ingin di buka, dia kerling ke arah pintu.
Pintu tersebut dia kunci terlebih dahulu. Kini, barulah terasa boleh bernafas dengan selamat dan aman.
" V ?" tegur Encik Jung kepada pemuda yang bersandar di tepi bilik Yerin. Tersentak Taehyung yang sedang melihat email melalui telefon itu.
YOU ARE READING
[ C ] Be Mine 내꺼야 Kim Taehyung
Romance[First writing has many mistakes] "i'll make sure, you say yes" Pertemuan mereka tidaklah seindah di dalam drama, semuanya bermula dengan pergaduhan. Masing-masing menyanjung ego, tidak mengaku kesalahan sendiri. Sering menyalahkan pihak lawan. Buk...