✿*:・゚ 41 ゚・:*✿

226 35 7
                                    

❝ Success usually comes to those who are too busy to be looking for it ❞

══════ •『 ♡ 』• ══════

          Tuala di atas kepala melilit rambut yang basah. Telefon di capai setelah selesai membersihkan diri. Tapak kaki nya terasa pedih akibat terlalu lama menyarung kasut bertumit. Badan di rebahkan ke atas katil. Telefon di hidupkan kuasanya.

Mengeluh gadis itu apabila telefon nya tidak menyala. Bateri habis. Niat nya ingin menelefon, Kim Seokjin. Pasti lelaki itu risau apabila dia tidak menjawab panggilan dari nya.

Jam di dinding di lihatnya sekilas.

2:45 a.m.

Ini semua kerana Taehyung, mematikan telefon bimbit nya ketika di dalam kereta sebelum ke pejabat lelaki itu.

" apa semua nya ni, Tae ?!" selamat saja masuk ke dalam kereta, gadis itu terus menyoal dengan dada naik turun.

" jalan " arah nya kepada Jungwoo sebagai pemandu. Patuh saja lelaki itu. Wartawan masih ramai mengelilingi kereta nya. Risau jikalau gadis ini bertindak di luar jangkaan.

" kau cak--" baru saja dia ingin berkata, panggilan dari telefon nya kedengaran. Nama di lihat sekilas sebelum di tutup sebentar.

" kau tipu aku " masih lagi tidak berpuas hati.

" sekejap lagi kita bincang " kata nya seraya memejamkan mata. Yerin merengus apabila telefon nya berbunyi lagi.

Nama pemanggil di lihat. Kali ini berlainan orang. Jari nya ingin menjawab panggilan tersebut tetapi lantas di rampas oleh Kim Taehyung.

" eh !" terkejut gadis itu.

Selamba panggilan dari lelaki itu, Taehyung menolak. Juga, dia mematikan kuasa telefon tersebut. Membuntang luas anak mata gadis itu melihat perlakuan Taehyung.

" what's wrong with you. Seokjin call tu " marah nya. Tangan ingin mencapai telefon di genggaman lelaki itu gagal apabila pantas saja tangan nya di tangkap oleh tagar kasar Taehyung.

Terdorong dia ke arah bidang dada lelaki itu apabila di tarik. Sempat dia menahan tubuhnya dari terus melekat pada lelaki itu.

Suasana diam menyebabkan Jungwoo mengerling sebentar kebelakang melalui cermin. Lantas mata kembali fokus ke jalan raya.

Mereka beradu mata. Dengupan jantung kian terasa. Jung Yerin jadi berdedar hebat apabila tangannya yang melekap di dada lelaki itu terasa degupan yang sama.

" kalau panggilan dan mesej aku pun kau  boleh abaikan, apa salah nya buat perkara yang sama dekat Seokjin " dalam suaranya kedengaran. Yerin menahan nafas apabila nafas hangat lelaki itu menyentuh kulit wajah nya.

Dalam masa yang sama Kim Taehyung juga berasa gementar. Entah mengapa perasaan itu hanya dia rasakan apabila bersama gadis ini. Agak runsing bila memikirkan nya.

Pantas gadis itu membetulkan kedudukan nya. Debaran di dada membuatkan nya inginkan udara luar dan bukan nya penghawa dingin. Wajahnya terasa hangat.

Telefon nya di biarkan saja pada lelaki itu. Yang lagi penting waktu ini adalah nafas nya.

             Pagi hari lagi sudah kedengaran suara gadis itu menjerit. Bersungguh dia berlari turun dari tangga. Meja makan di tuju bersama pijamas.

Kim Taera.

Masih belum mandi, mencuci muka malah menggosok gigi pun tidak. Celik sahaja mata, telefon di carinya terlebih dahulu. Melihatkan perbualan antara rakan baik nya mengenai abang nya, lantas di cari di media sosial.

[ C ] Be Mine 내꺼야 Kim Taehyung Where stories live. Discover now