❝ Every love song is about you ❞
══════ •『 ♡ 』• ══════
Lama mereka tenggelam dalam keadaan bibir bertautan. Sehingga perlahan-lahan lelaki itu melepaskan nya. Tercungap ke dua nya mencari nafas.
Hangat seluruh wajah gadis itu yang sudah merah seperti tomato. Pipi gadis itu, Taehyung usah perlahan.
" i got my answer " balas Taehyung. Dalam nada suaranya. Gadis itu memalingkan wajah. Tidak menunggu lama, terus saja Yerin berjalan ke arah meja yang berada di tengah kafe tersebut.
Dia perlu menjauhkan diri dari Taehyung sebentar, memandang kan lelaki itu sering saja mencari peluang yang ada untuk mengambil kesempatan ke atas nya.
Tak guna !
Dalam gadis itu sibuk berperang dengan dirinya sendiri, satu jemari kasar menyelak rambutnya perlahan.
Bertambah kaku gadis itu apabila Taehyung mula memakaikan nya seutas rantai di leher. Lembut saja pergerakannya.
Rambut gadis itu dia tarik semula untuk menutupi bahagian leher yang terdedah itu.
Yerin memandang kagum pada rantai leher itu. Loket yang berbentuk bulan itu dia pegang seraya bertanya kepada lelaki yang mula mengambil tempat di hadapannya.
" untuk apa ni ?"
" a little present, untuk hari pertama percintaan kita. " bersahaja lelaki itu menjawab. Kot di tubuh di tanggalkan. Hanya meninggalkan, kemeja biru gelap saja di tubuh tegap itu.
" b-bila masa aku setuju nak bercinta dengan kau " terkejut gadis itu menyoal. Serasa nya dia tidak memberi sebarang jawapan lagi untuk pertanyaan mengarut lelaki itu.
" that long kissed shown everything, my sweetheart " penuh menggoda nada Taehyung bersuara. Dia tersenyum herot melihat wajah cantik yang kembali kemerahan milik Yerin.
Yerin terdiam. Tidak tahu mahu berkata apa kerana diri nya juga membalas ciuman lelaki itu.
Ah! Mudah sangat jatuh.
Setelah hampir satu jam mereka melayan perasaan di kafe tersebut, akhirnya mereka buat keputusan untuk pulang ke hotel semula.
Memandangkan pada pagi esok, mereka akan bergerak pulang ke Seoul semula.
Yerin mengerling sisi wajah Taehyung dari tepi. Pandang dari sisi mana-mana lelaki ini tetap saja kacak. Bukan mahu memuji tapi hampir semua orang bersetuju dengan fakta yang satu ini.
Matanya kemudian jatuh memandang tautan tangan mereka. Bibir mengukir senyuman kecil.
Dia tidak pernah bercinta, jadi sedikit teruja bila dalam keadaan begini. Yang menjadi tanda tanya gadis itu ketika ini adalah...
Kenapa lelaki ini tiba-tiba berubah menjadi seorang lelaki yang manis ? Mana pergi nya kedinginan lelaki ini.
Lama mengelamun, tidak dia sedar kini, mereka sudah tiba di hadapan pintu bilik Jung Yerin. Gadis itu memulangkan semula kot milik lelaki itu yang sedari tadi Taehyung meletakkan di atas bahu nya.
Dengan alasan tidak mahu dia kesejukan apabila terkena angin malam. Gadis itu tidak melawan.
" erm...dah sampai " beritahu gadis itu kekok apabila melihat Taehyung yang sedikit pun tidak bergerak.
Lelaki itu mengangguk kecil. Menyuruh gadis itu masuk terlebih dahulu. Dia hanya memerhati.
" bye " gadis itu bersuara perlahan.
YOU ARE READING
[ C ] Be Mine 내꺼야 Kim Taehyung
Romance[First writing has many mistakes] "i'll make sure, you say yes" Pertemuan mereka tidaklah seindah di dalam drama, semuanya bermula dengan pergaduhan. Masing-masing menyanjung ego, tidak mengaku kesalahan sendiri. Sering menyalahkan pihak lawan. Buk...