❝ Count your age by friends, not years. Count your life by smiles, not tears ❞
══════ •『 ♡ 』• ══════
Buat pertama kali nya, lelaki itu melayannya secara sopan dan bersikap profesional. Hal ini kerana projek yang di tanda tangani bersama hampir siap sepenuhnya.
" terima kasih " ucap Min Yoongi. Dia berjabat tangan bersama Jung Yerin. Gadis itu juga menjaga tingkah nya.
Memandangkan mamat pucat ini bersikap yang agak baik. Jadi, dia juga harus berbuat demikian.
" we finally over " Yerin mengeluh. Dia kembali duduk. Fikiran nya memikirkan bahawa dia sudah tidak perlu lagi datang ke syarikat ini hanya semata untuk berjumpa dengan lelaki ini lagi.
Sesuatu yang menyeronokkan.
" lepas ni, kalau kau bekerjasama dengan mana-mana orang atau syarikat...sila pantau anak buah. Jangan letakkan kepercayaan tinggi sangat dekat orang luar. Mudah sangat kena tipu " Min Yoongi sempat memberi pesanan ringkas bersama wajah yang tidak berperasaan.
" baik...aku belajar dari pengalaman " ujar gadis itu.
" so, what are you waiting for ?" lelaki itu menyoal. Yerin sudah mengangkat kening.
Anak matanya melihat jari telunjuk lelaki itu. Memandang ke arah yang di tunjukkan.
Setelah mengerti, dia menggulingkan anak mata ke atas. Menyampah.
" kau memang tak sabar nak aku pergi kan ?" melihat Yoongi mengangguk buat dia berdecit kecil.
" hold on " kata Yoongi. Yerin berhenti dari terus melangkah.
" bila nak ubah cara pemakaian kau ?" jengkel sekali pandangan nya.
" kenapa kau sibuk ?"
" taste kau teruk dalam bab fesyen. Bukan setakat orang muda, daddy sugar pun tak selera tengok kau bila pakai macam ni " pedas sekali kata lelaki itu. Yerin menjelingnya.
" excuse me, aku cantik bukan untuk kau. " dia mengibas rambut tocang satu nya ke belakang.
" wait a minute " tahan lelaki itu lagi. Gadis itu mengeluh. Tadi bukan main menghalau.
" apa lagi, Mr.Suga ?" tenang nada suara nya.
" untuk peringatan, tak bermakna projek pembinaan tu dah selesai kita dah lepas tangan. Setiap tiga bulan kau dan aku kena buat pemantauan " tanpa memandang Yerin, kertas di atas meja nya dia tanda tangan.
" upah orang tak boleh ke ?" gadis itu sudah mahu merunggut. Meleceh kan betul. Melihat akan mata sepet yang memandang nya tajam itu, dia hanya akur saja.
" congratulations on your engagement " ujar Yoongi. Yerin sekadar tayang senyum di buat-buat.
" nampaknya budak tu ada problem dengan selera juga " tergeleng perlahan kepalanya. Dia memaksudkan, Kim Taehyung. Yerin yang mendengar menarik nafas panjang. Terus dia berlalu keluar.
YOU ARE READING
[ C ] Be Mine 내꺼야 Kim Taehyung
Romance[First writing has many mistakes] "i'll make sure, you say yes" Pertemuan mereka tidaklah seindah di dalam drama, semuanya bermula dengan pergaduhan. Masing-masing menyanjung ego, tidak mengaku kesalahan sendiri. Sering menyalahkan pihak lawan. Buk...