Bölüm 3 NİSAN YAĞMURLARI

156 66 9
                                    


Artık kendimi bir kuşun kanadına binmiş ve tüm şehri geziyormuşcasına özgür hissediyorum.

Kararlıyım cesurum ve bir o kadar da korkağım ,

ilk tecrübemdi bu benim ilk doğrum yada belki ilk yanlışım olucaktı , ama benim yanlışlarım doğrularımı götürmemeli .

Aslında her kararımın doğru olduğuna da eminim , belki de kendimi kandırıyorum ne olduğunu bende bilmiyorum .

Hep bir ikilem hep bir çelişki içinde kalıyorum ve bunu sebebini tüm bedenime işlemiş ve beni hapseden baskılardı .

Ne olurdu bu kadar baskı yerine biraz özgürlük olsaydı, farkında değildiniz belki ama ben büyümüştüm kendi kararlarımı verebilecek yaşa gelmiştim kendi ayaklarımın üzerinde siz tutmadan da durabilirdim ben artık büyümüştüm .

Yarattığınız bu baskı beni yavaş yavaş sizden uzaklaştırıyor.

 ve ben artık bakmaya korktuğum o gökyüzüne bilmediğim yollara girmeye bu şehrin parlak ışıklarında kaybolmaya bende özgür olmaya ihtiyaç duyduğum herşeyin kapısını aralıyorum...

Yüzümde bir ıslaklık hissediyorum, yavaş yavaş süzülüyordu boynuma bu sefer gözyaşlarım değil nisan yağmurlarıydı beni ıslatan buram buram toprak kokusunu tam hayal ettiğim gibi önce ciğerlerimde sonra bütün hücremde hissediyorum .

Rengarenk ışıklar hızla geçen araçlar bir bankta oturup çayını yudumlayan insanlar , demek ki bilmediğimiz yollara girmek için bilmekte gerekmiyormuş.

Hep denildiği gibi olsaydı şuan bu kalabalıkta olmazdım bu gökyüzüne , bu dalgalı denize şahit olmazdım.

Meğer 15 yılı boşuna geçirmişim  ben bunu ilk adımım da anladım .

Ve ben bugün ilk defa yeniden doğdum

İYİKİ DOĞDUM

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BUSE ...

SON YANIM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin