Bölüm 40 .OTEL ODASI..

63 37 4
                                    


                                        

Uzun süreli bir sessizlik hakimdi ortamda sadece şarkılarla konuşuyorduk ve inanın bir şarkı bile insanın susup içine attığı şeylerin tercümanı olabiliyordu.

Artık kalmalıydık ilk defa bu denli sarhoş olmuştum bilinç altımda yatan bütün düşüncelerden sıyrılıp sadece o anı yaşamaya odaklanıyordum .Şuan ki huzuru tatmak inanın yaşanan onca kötü günleri sildirebilecek güçteydi .

 Artık uykuya meydan okuyan gözlerim geçen her saniye biraz daha küçülüyor sandalyeye başımı yasladım ve gökyüzünü seyre dalıyorum .Başım dönüyor ,düşüncelerim kayboluyor ,içimde beslenen sevgi yerini sadece öfke ve nefrete bırakıyor.

Derken yıldızların ışıltısı altında kendimi uykunun ellerine bırakmam bir oluyor o sırada konuşan Ömer bana bir şeyler anlatıyor. Özür dilerim Ömer seni dinlemeye bile gücüm yok .Ne kadar zaman oldu , uykumun kaçıncı güzel yeriydi bilmiyorum ama Ömer'in sesiyle uyanıyorum.

Tabi buna uyanmak denirse Ömer'e yarım yamalak cevaplar veriyorum , gözlerimi açmak istesem de gözlerim açılmamak için düşüncelerime meydan okuyor . Duyduğum o ses beni her şeyden alı koyarcasına "hadi kalk papatyam otele gidelim ".

Gözlerimi yavaşça açtım. Sarhoşluktan ağzımdan çıkan kelimeler bile eksikken Ömer'e dönüp" ne oteli ya ne saçmalıyorsun" dedim .

"oohooo bizimki Leyla olmuş"

Ne saçmalıyordu bu Ömer anlamıyorum "Leyla da kim" 

Ömer gülmeye başladı yine komik bir şey mi söyledim ben şimdi ?

Ömer kalktı ve yanıma doğru gelerek beni kucağına aldı "hadi bakalım gidiyoruz."

Başım o kadar dönüyordu ki düşmemek için Ömer'in boynuna sımsıkı sarılmıştım.

Başım Ömer'in göğsünde , ellerim ise sıkıca sarılmıştı boynuna . Ömer zor bela kapıyı açtı ve beni ön koltuğa bindirerek elleriyle saçlarımı yüzümden çekti .Tabi o sırada aklı başında olamayan ben konuşmaya başladı bile "nereye gidiyoruz"

Ömer gülümsedi ve "kalacağın yere gidiyoruz papatyam hadi uyu sen "

kapımı kapattı ve eşyaları toplamaya başladı Ömer ama benim alkolüm yarımdı yoksa bitirmiş miydim ?

Hayır hayır bitmedi elimde bardağım vardı .Camı açtım ve güçlükle eğilerek eksik cümlelerimle "Ömeeeerrr !"

"Efendim prensesim "

"alkolümü verir misin ?" diyerek içeri girdim ve tekrar koltuğa yaslandım gözlerim yarı baygın bir şekilde Ömer'i arıyordu Ömer ise yüzünde bir tebessümle alkolümü bana getiriyordu.

"Oooo teşekkür ederim Ömer bey ne zahmet ettiniz."

Hiç bir şey demeden gülümsüyordu sadece Ömer . Derken  suskunluğunu bozmuştu Ömer kaşları hafiften yukarı kalkmış gözlerinin içi parlıyor camdan yanıma doğru eğildi ve "sarhoşluğuna kurban olurum senin "dedi.

 Ben ise "tamam"

"ne tamam ne ! Sabah beri hiç durmadan dırdır eden buse nereye gitti acaba " 

İnan şuan seninle uğraşacak halim yok diye içimden geçirmemin ardından "bırak da uyuyayım artık"

"tamam tamam uyu hadi geliyorum bende ." 

Topladığı eşyaları bagaja yükleyen Ömer yanıma çoktan gelmişti .

"dur bir dakika Ömer "

SON YANIM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin