BU SATIRLARIMI YAZARKEN DİNLEYİPTE HER DEFASINDA ŞİİRLER YAZDIĞIM O FON MÜZİĞİNİ DİNLİYORUM yemin fon müziği BEN YAZARKEN DİNLİYORUM SİZİNDE OKURKEN DİNLEMENİZİ TAVSİYE EDİYORUM SESSİZ BİR ORTAMDA HATTA MÜMKÜNSE GECENİN KARANLIĞINDA TAKIN KULAKLIĞINIZI KULAĞINIZA VE OKUYUN SİZE AYRILAN BU SATIRLARIMI. EMİNİM HİSSEDECEKSİNİZ NELER YAŞADIĞIMI VE NASIL KORKULARLA YAZDIĞIMI...ŞİMDİDEN SİZ OKUYUCULARIMA TEŞŞEKÜR EDİYOR VE GERİSİNİ SİZLERE BIRAKIYORUM..
Gözümden yaşlar bir bir süzülüyor söylesenize bana neler oluyor ?
Kalbimin tam şu köşesinde bir yer var ve inanın çok sancıyor. Öyle bir his ki sanki biri kalbimi avuçlarının içine almış ve canımı alırcasına sıkıyor.
Kötüyüm işte kötüyüm canım çok yanıyor . Sol elimle tutarken sağ elimden kıskanırdım ben onu ,bakmaya kıyamazdım sarılırken bile canı yanmasın diye doya doya sarılamazdım ,söylesenize ben bunu hak edecek ne kötülük yaptım anlayamadım ?
Düşlerimden ,gördüklerimden sıyrılamasamda bir süreliğine kendime sus diyorum "sus deli gönlüm sus ! Susta duymasın o şerefsiz sesini , susta duymasın onun için gözyaşı döküşünü ,sus gönlüm ne olur sus, susta duymasın onun için öldüğünü ! Biliyorum vakti değildi ayrılmanın ve biliyorum vakti değil bu kadar çabuk kanmanın ama ne olur sus "..
Kelimelerimi boğazıma ,gözyaşlarımı yanaklarıma, heveslerimi kursağıma ve onu bu Alanya ya gömüp sessiz ve usulca gidiyorum ..
O belki sadece o kızın göğüslerine iz bıraktığını düşünüyordu fakat çok yanılıyor o benim yüreğimde o benim hayallerimde o benim düşlerimde de iz bırakarak o kızla sevişiyor.
bir süreliğine de olsa sakinleştirmeye başlamıştım kendimi fakat attığım her adımda o sahile her baktığımda bir kere daha yanıyor canım ve bir kere daha yaş akıyordu gözlerimden .
Artık petrole gelmiştim, gözlerimdeki yaşları sildim şapkamı indirdim ve" bir sus alabilirmiyim " dedim .Çalışanlardan biri tezgahın ön tarafına geçyti dolaptan suyu aldı, ve "buyurun efendim "dedi. Ücretini verirken korkudan insanların yüzüne bile bakamıyordum suyu aldım ve tam çıkmak üzereyken marketteki aynaya takıldı yüzüm .Ne hale gelmiştim makyajım göz altlarımı karartmış ağlamaktan burnum ve gözlerimde kızarmış "değmez diyorum buse değmez sen bu değilsin" artık toparlanma vakti gelmişti bizimkiler ise çoktan peşime düşmüşlerdi peki şimdi ne yapacağım ? Ne yapacağımı inanın bende bilmiyorum .Yavaş adımlarla çıktım marketten susuzluktan dilim damağıma yapışmıştı tam kapının eşiğinde açtım suyumu ve kana kana içmeye başladım o esnada başımdaki şapkam düşü verdi enseme, uzun ve güneş sarısı saçlarım rüzgarda savrulurken elimdeki suyu öylece bıraktım elimden ,etrafıma baktım ve o marketteki bütün çalışanlar bana bakıyordu nerdeyse yedi kişiler ve hiçbiri gözlerini benden ayırmıyordu .
İçimdeki korku ve tedirginlikle önce etrafıma bakıp insanlarla göz göze geliyorum şapkamı tekrar başıma çekmemle hızla oradan uzaklaşıyorum. Niyetim petrolün tuvaletinde sabahlamaktı fakat çok dikkat çekmiştim bu artık mümkün bile değildi bunu biliyorum .
Hızla oradan uzaklaşıp yolun karşısına geçtim arkamda ise beni seyreden onlarca göz bıraktım etrafıma bakına bakına çıktım yine sahil yoluna ve bir hışımla indim kumsala .Annem ve babam bu karanlıkta beni tanımazlardı ve kumsala bakmak gelmezdi belki akıllarına ..
İçimde derin yaralar ne yapacağımı bilmez bir haldeyim ,bembeyaz ayakkabılarımla kuma bata bata iniyordum denizin kenarına ,fakat batan tek şey ayakkabılarım değil aynı zamanda da düşlerimdi ,ve işte geldim ..
Sahil ne kadarda sessizdi kimse yoktu sanki etrafta benden başka ,deniz ise adeta bir çarşaf gibi dümdüz ve simsiyahtı, ayın ışığı yansıyordu sadece bir kısmına ve ben yorgunluktan ölüyordum.
Önce baktım etrafıma sonra bırakıverdim kendimi Mahmutlar sahilinin kumlarına .Hava azda olsa serindi benim ise hiç bir şey umurumda bile değildi , kulağımda takılı olan kulaklığı düzelttikten sonra bir şarkı seçtim mp 3 çalarımdan, ve başladım yıldızları seyre dalmaya ,
onlarca yıldız ve ben hangisine bakacağımı şaşırıyordum gözlerimde yaş ve ben akmaması için elimden geleni yapıyordum .Ama olmadı yine o gelmişti aklıma , ve sanki hayali duruyordu karşımda, o kıza sarılışı ellerini tutuşu ben bile o kadar yakın olamamıştım ki ona, gözyaşlarıma hakim olmaya çalışsamda olmuyor .
Gözyaşlarım önce yanaklarımı deliyor ve sonra yavaşca boynuma süzülüyor .Başucumda duran çantamdan bir sigara aldım ve gökyüzünü seyre dalarak bir sigara yaktım ciğerlerime çektiğim her nefeste hıçkırmaktan sigaramın dumanı boğazlarımı yakıyordu .Elimde değildi ben neden bu kadar ağlıyordum ?
O aklıma geliyor o kız aklıma geliyor ona sarılışı ,ona bakışı" Allahım ne olur bana dayanma gücü ver benim canım çok yanıyor" sanki nefesimi kesen yorgunluklarım ve ardıma şöyle bir baktığımda affı mümkün olmayan kırgınlıklarım var CANIM YANIYOR BENİM CANIMM..
CANIM ÇOOOKKK YANIYORR
Sanki kaburga kemiklerimden bir parça eksik ve her nefes alışımda ciğerlerime batıyor. Bu nasıl bir acı Rabbim dayanması çok zor..
Gözlerim yavaştan kapanıyor uyumamak için dreniyorum fakat ağlamaktan şişen gözlerim buna izin vermiyor .. Tam gözlerimi kapatıyorum ve oturduğum sahile bir ışık yansıyor
Eyvahh !
Galiba jandarmalar beni arıyor ...
İNANMA DOSTUM İNANMA !
SAHTE YÜZLERE ,YALAN SÖZLERE
DÜNYANIN ALDATICI DÜZENİNE
İNANMA DOSTUM İNANMA !
KAPILMA KARMAŞIK OYUNLARA
BİZİM HAYATIMIZ FİLİM DEĞİL Kİ
KİTAPLARDAN ALINMIŞ BİR SATIR DEĞİLDİ
SANAL ALEMDE DE YAŞAMIYORUZ Kİ
BİZİM DÜNYAMIZDA SEVGİ YALAN
BİZİM DÜNYAMIZDA İNSANLAR YALAN
EN ACISIDA NE BİLİYORMUSUN ?HAYAT YALAN
İNANMA DOSTUM İNANMA YANARSIN
İNANMA ALDANIRSIN , SAFSIN KOLAY KANDIRILIRSIN
İNANIPTA BOŞUNA BEL BAĞLAMA..
SEN HASRETİNDEN YANARSIN ,ONSUZ GEÇEN HER GÜNÜ NOT ALIP ÖZLEDİM DİYE SIZLANIRSIN ACABA ŞUAN NEREDE KİMİNLE ?
SEN NEREDE OLDUĞUNU BİLE BİLE KENDİNE BU SORULARI SORUP CANINI YAKARSIN
FAKAT O !
O BİR TELEFON BİLE AÇMAKTAN ACİZ OLDUĞU GİBİ SENİN İYİ NİYETLERİNİ HAYALLERİNİ DE ÇALAR VE SANKİ İLK SEVGİYİ SENDE TATMAMIŞ GİBİ ARKASINA BAKMADAN KAÇAR..
SEN ONUN İÇİN NEFES DAHİ ALAMAZKEN O BAŞKASIYLA NEFES NEFESE YAŞAR
İNANMA SAHTE SÖZLERE
İNANMA DOST GİBİ GÖRÜNENLERE
İNANMA YARI YOLDA MASKELERİNİ DÜŞÜRENLERE
İNANMA SEVİYORUM DİYEN DİLLERE İNANMA
VE SEN BUNU OKUYAN GÜZEL İNSAN BU SATIRLARIMI SAKIN OLA UNUTMA !
********** BUSE ÇOBANN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON YANIM...
ActionBİR KADININ ÇOK GÜLDÜĞÜNE RASTLARSAN SAKIN OLA NEDEN DİYE SORMA . ÇOK GÜLEN KADIN ÇOK ACI ÇEKEN KADINDIR , BİLKİ GÜLÜŞLERİ GÖZYAŞLARINI GİZLEMEK İÇİNDİR . SEN SEN OL SAKIN OLA KONUŞAN BİR KADINI SUSTURMA , BİLKİ ÇOK YARA ALMIŞTIR BİLKİ DİKKATİNİ BAŞ...