Bölüm 36.OYUN

63 35 5
                                    








Arkadaşlar beğenip yorum yapmayı unutmayalım .ŞİMDİDEN BÜTÜN OKUYUCULARIMA TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZ ÇOK DEĞERLİSİNİZ VE SEVİLİYORSUNUZ..

*****************************************************


              ÜÇ ,DÖRT , BEŞ derken şişenin tamamı neredeyse bitmişti ama ben hala içmek istiyorum. Bunu defalarca dile getirsem de Ömer buna izin vermiyordu . Başımda hafiften bir ağrı ve gözlerimin önü dumanlı , oturmak istemiyorum artık zaten Ömer'e de sinirleniyorum bir bardak dana içsem ne olurdu ki sanki ...

Ömer biten alkolün şişesini eline aldı ve gözlerime bakarak gülümsedi.Belli ki aklından bir  şeyler geçiriyordu. 

Ömer suskunluğunu bozarak "hadi kalk bir oyun oynayalım" dedi .Belki de içimden geçenleri hissetti ,sorgulamadan gülerek  "tamam " dedim .

Ömer'in aklında ne vardı yada ne oynayacaktık inanın hiç bir fikrim yok boş verin zaten bilmemde gerekmiyordu  çünkü benden isteyip de benimde yaptığım hiç bir şeyden pişman olmadım. Ayağa kalktı ve ellerimden tutarak beni de kaldırdı , başım mı dönüyor etraf mı anlam veremiyorum bel ki de ilk defa dünya benim etrafımda dönüyordu ve alkolün vücudum da yarattığı etki hiç bitmesin istiyordum.AH ! JACK DANİELS yazılı şişe seni hiç unutmayacağım..

Olduğum yere düşmemem için bacaklarım vücuduma meydan okuyordu. Maalesef bacaklarım yenildi fakat Ömer kazandı çünkü  tam düşecekken beni belimden kavrayarak sıkıca tuttu. Beş saniye göz göze bakışmamızın ardından anı bozan ben oldum .Kendimi geriye çektikten sonra Ömer manzaradan aşağıya baktı ve sonra bana dönerek heyecanlı bir sesle ;

"Elimde ki şişeyi aşağıya atacağım eğer çöp kovasının içine girerse ben kazanacağım ve sen sorduğum bütün sorulara cevap verirsin ama çöpün dışında kalırsa sen kazanırsın ve ne yapmak istiyorsan onu yaparız.

Eğlence arıyordu Ömer kendine belli ki bende hiç düşünmeden elimi uzattım ve tebessüm ederek ;

"tamam anlaştık" dedim. Çünkü Ömer'in bu yükseklikten bu şişeyi atması için basketbol şampiyonu falan olması gerekiyor. O şişenin çöp kovasına girmeyeceğini adım gibi biliyordum bu yüzden Ömer hayatımda olduğu sürece son sorularını alıyordum ve bu son gülüşleri idi.

Ömer kendinden emin bir şekilde "hazır mısın ? " dedi.

Hınzır bir gülüşle" hazırım Ömer hazırım "dedim. 

Birazdan sana bir şişe alkolü daha kilitleyeceğim diyen iç sesimi susturduktan sonra Ömer'e dönerek "haydi hazırım başla " dememle Ömer'in körfezin demirlerine yönelmesi bir oldu.

Elinde ki şişeyi aşağıya bırakması an meselesi oldu . Aşağıya bakmaya bile gerek duymuyordum çünkü bunu gerçekten yapamayacağından eminim. 

Saniyeler sonra Ömer'in kahkahalarıyla kendime geldim ve Ömer  bak dercesine eliyle işaret ediyordu çöp kovasını .

Gözlerim hayretler içinde bakıyor ve ben hala kendimden eminim derken ;

Ömer beni şaşırtmayı her defasında başarıyordu.

Gözlerim tabirlere ayak uydururcasına fal taşı gibi açılmıştı ve istemsizce ağzımdan çıkan bir sesle " helal olsun " diyerek alkışlıyordum Ömer'i ,bütün bu yaşananlar bir yana insanların tebessümle bize bakışları görülmeye değerdi. Adeta orada bulunanları sevincimize ortak etmiştik.

SON YANIM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin