Ne tuhaf kendimi hala dışarda gibi hissediyorum içerde kıyametler kopuyo fakat ben onları aldırış bile etmiyorum ve bu mutluluğum için sigaramdan ciğerlerime bir nefes daha çekiyorum.
Galiba ben özgür olmayı biliyorum üzüntüye , gözyaşına yer yok artık hayatım da ,
diye düşünürken kapının çalınmasıyla tüm düşüncelerimden sıyrıldım , kapıyı çalan babam dı ben bunu kapıyı açınca öğrendim hıncını alamamış gibi bir ifade vardı babamın yüzünde korkuyormuydum ?
Tabiki de hayır , bundan sonra tek korkum özgürlüğümün kısıtlanması olurdu .
Tadını aldım ya bir kere vazgeçermiyim . Asla !
Pişmanlık yok hayatımda keşkelere yer yok bu heyecanın bedelini iki tokatla bırakmicakmış gibi duruyordu babam karşımda.
Ha bu arada bilmezsiniz siz babamı, hep çatıktır kaşları bir insan ne kadar durabilirdi ki hiç gülmeden babam duruyordu işte, yüzünden hep anlam veremediğim bir öfke barındırır , çok serttir görenler hep korkar ondan .
Öyledir işte babam hiç gülmeyen , hiç konuşmayan bir adamdır.
Sessizliğini bozdu babam ve birdaha evden çıkamiyacağımı söyledi;
İşte bugün başlamıştı herşey sil baştan , kilitlendi tüm kapılar üzerime birdaha gidemiyeceğimi zanndeiyordu babam , oysa ki çok yanılıyor !
Ben o mutluluğu birkere tattım öyle kolay kolayda bırakmaya niyetim yok.
Bedeli değil iki tokat idamda olsa razıyım başıma geleceklere , öyle kolayca vazgeçmek , her denileni yapmak , bu baskıyı kabullenmek ve onların çizdiği hayata alışmaya çalışmak yoktu artık..
Vazgeçmek mi asla ben bir yola girdim bir hayal kurdum ve bu kararlarım , bu hayallerım acı verecek olsa bile ben bu yolda yürümeliyim .
Dedim ya vazgeçmek mi ? ASLAA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON YANIM...
ActionBİR KADININ ÇOK GÜLDÜĞÜNE RASTLARSAN SAKIN OLA NEDEN DİYE SORMA . ÇOK GÜLEN KADIN ÇOK ACI ÇEKEN KADINDIR , BİLKİ GÜLÜŞLERİ GÖZYAŞLARINI GİZLEMEK İÇİNDİR . SEN SEN OL SAKIN OLA KONUŞAN BİR KADINI SUSTURMA , BİLKİ ÇOK YARA ALMIŞTIR BİLKİ DİKKATİNİ BAŞ...