Bir süre birbirimize bakmamızın ardından anı bozan o olmuştu .Ellerini uzattı bana ve ben artık hiçbirşey düşünemiyordum bırakmıştım tüm duygularımı adeta o inşaata , içim nasılda kıpır kıpır sanki dünya benim etrafımda dönüyor ve başımı döndürüyordu o ela gözleri nasıl gülümsemekti o ,karşı koyulamayan .
İstemsizce gülüşlerimle karşılık veriyordum bende ona , ve tekrar uzattı ellerini bana ve benim içimden şuan sadece o ellere dokunmak geçiyor .Ama korkuyordum..
Küçük bir kız çocuğunun yabancıdan korktuğu gibi korkuyordum ondan istemsizce bir damla yaş süzüldü gözlerimden , yüzümde ise masum bir tebessüm . İnanırmısınız düşlerini kurduğum o gökyüzünü bile düşünemez oldum .Nasıl bir çelişkiydi bu neden böyle oluyordu , neden böyle hissediyordum neden tanımadığım bir insana bakınca bile mutlu oluyordum.
Hapsoluyordum işte gözlerine yanaklarındaki o gamzeye gömülmek istercesine hapsoluyordum ona , git gide daha çok alışıyordum sanki ona daha çok bağlanıyordum. Bulunduğum dört tarafı çevrili meskenimden beni çıkaran hayallerim değil onun gülümsemeleriydi ve beni bu meskenden alıp gülüşlerine hapseden de oydu adeta.
Bir saniye bile olsun ayırmadık gözlerimizi gözlerimizden tam o esnada bir yaş daha süzüldü gözlerimden , uzattığı elleriyle sildi gözümden akan yaşları ve dediki ;
Sen ağlama kır papatyası , bu eller , bu ten , bu dokunuş öylece kazınmıştı hafızalara .
Papatyalardan yaptığı tacı bir anda geçirdi uzun güneş sarısı saçlarıma meğer o yüzden söylemişti kır papatyası diye başıma geçirdiği tacı görüce anlamıştım .Bir papatyaya yansıtmıştı sevdasını ve inanın ben o gün sevmeye başlamıştım papatyaları ..
Filmlerde izlediğim o aşk sahneleri gibiydi adeta bir film yazılmıştı başrolünde ise biz vardık
ilk defa kendi hayatımın başrolünü kendim oynuyordum fakat bu rolde tek değildim birde o vardı .
Bir balkondan bir balkona öylece eğildik ve sarıldık birbirimize düşmeyi hatta ölmeyi bile göze alırcasına sarıldık birbirimize , sanki kolları birdaha bedenimi saramicakmışçasına öyle sımsıkı sarıyordu bedenimi tüm sevgisiyle tüm merhametiyle sarılırken bile kıyamıyordu belliki bana
simsiyah saçları , o boynunda sigarayla karışan parfüm kokusu , o simsiyah sakalları , o gamzeleri ve hatta yeşile meydan okuyan o ela gözleri Kalbim ilk defa duvara vururcasına hızlı atıyordu buram buram kokan parfümünün kokusunu önce ciğerlerimde sonra bütün hücremde ayrı ayrı hissetmiştim .İstemsizce oluşan tebessümlerime mani olamıyordum .
Bir süre sonra geriye çekilmemle anı bozan ben oldum çünkü ağır geliyordu herşey bedenime ,
daha önce hiç yaşamadığım o duyguları yaşıyordum şuan, ve sonkez kendimi alamadığım o ela gözlere bakıp geri adımlarla odama doğru yol aldım açık kalan balkon kapısından içeriye adımımı atacakken bir ses yükseldi aniden "kaçma benden "yapma bunu bana dercesine buruk bir sesle ve dolan o ela gözleriyle bakıyordu masumca göz bebeklerimin içine elimde değil ki sevgilim bir yanım git derken bir yanım kal diyordu .
sanki, beni anlıyormuş içimden geçenleri duyuyormuşçasına onaylar gibi eğdi başını hiç aldırış bile etmedim onun o haline yalan yok çok yandı canım ama bunu yapmak zorundaydım kendime hakim olmak ondan uzak durmak zorundayım nasıl olucaktı bilmiyorum ama uzak kalmam daha iyi olucaktı .
Kapattım artık balkon kapısını sessiz ve yavaşça , dizlerimin bağı çözülüyordu adeta istemsizce çöküverdim balkon kapısının dibine , bir şarkı çalıyordu o esnada radyomda" bırakırsan düşerim en derine "diyordu sözlerinde . Kapattım yüzümü ellerimle ve dakikalarca olduğum yerde öylece kalakaldım bir yanım ağlamak bir yanım gülmek istiyor nasıl bir ruh haliydi bu kendimi bile tanıyamıyorum .
Bu mutluluk , bu heyecan ,ah deli gibi atan şu kalbim !
Herşey bir rüya gibiydi güzel ve kısa evet evet bu yaşananlar bence tamamen bir rüya ve eğer gerçekten bu yaşananlar bir rüyaysa ne olur beni uyandırmayın.
Ne olduğuna anlam vermezken akıp giden mutluluk gözyaşımıdır neydir bilemeden mani bile olamadan öylece süzüldü yaşlarım bir bir oturduğum odanın zeminine galiba ben onunla çok mutluyum yüzü , gülüşü ,gözleri ben galiba bu gün ilk defa aşkı ilk defa sevdayı tattım dedim ya ;
Bu yaşananlar eğer bir rüyaysa ne olu ne olur beni sakın uyandırmayın beni o gözlerden mahrum bırakmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON YANIM...
ActionBİR KADININ ÇOK GÜLDÜĞÜNE RASTLARSAN SAKIN OLA NEDEN DİYE SORMA . ÇOK GÜLEN KADIN ÇOK ACI ÇEKEN KADINDIR , BİLKİ GÜLÜŞLERİ GÖZYAŞLARINI GİZLEMEK İÇİNDİR . SEN SEN OL SAKIN OLA KONUŞAN BİR KADINI SUSTURMA , BİLKİ ÇOK YARA ALMIŞTIR BİLKİ DİKKATİNİ BAŞ...