Bölüm 38 YARİME EL DEĞDİ

58 37 0
                                    



                 Gözlerimi bir saniye bile alamıyorum ondan ve adım adım geliyordu bana ..

Allah kahretsin bu kız ....Bu kız o kızdı sahilde ki kız nerede olsa tanırdım onu ,baksanıza nasılda mutlular bide ellerini tutmuş utanmadan . Kalabalık yavaştan dağılıyor reşit ise attığı her adımda biraz daha netleşiyor .

Hayı hayırr ! Bu bir şaka o kız .... o kızın karnı neden şiş ..;( Yoksa 

Allahım neden korktuğum her şey başıma geliyor.

Kız neredeyse beş aylık hamile peki ama çocuk kimden ?

Salak salak konuşma buse kimden olacak tabi ki de yanında ki şerefsizden 

Rabbim sen aklıma mukayet ol , gözlerimden yaşlar bir bir süzülüyordu yanaklarımdan aşağıya,

bedenimde derman yüreğimde mutluluk kalmadı adeta elimde yanan sigaram bırakıverdi biran kendini yerlere o ise hala görmüyor beni , arkamdan bir ses "hadi papatyam açtırdım lunaparkı başlıyor muyuz eğlenmeye ?

Ömerin ne söylediğini bile anlamıyordum gözlerimi bir saniye bile ayırmadan o kızın tuttuğu ellere takılı kaldı gözlerim ömer solumdan seslenerek "nereye bakıyorsun sen"diyerek başını baktığım yöne çevirdi .

Ağlamaklı bir ses tonu ile "bu ,bu o ömer bu Reşit"

Ömer tekrar baktığım yöne baktı ve gördüklerinin karşısında "ha siktir kız hamile " diyerek ifade etti kendini .

Evet hamile deşme yaramı ömer dercesine geçirdim hislerimi içimden gözlerimde ki akan yaşların haddi hesabı yok .

Reşit gözlerini bana yöneltti gördü işte beni ve gözlerimden süzülen sevgimi , çaresizliğimi..

Ellerim titriyor reşit gözlerime bakıyor ne yapacağımı bile bilmiyorum gözyaşlarımı bile silemiyorum sadece boş boş bakıyorum ,derken ömer elimden tuttuğu gibi uzaklaştırdı beni oradan.

"hadi aşkım gidelim" 

Ellerimize bakıp kalan reşit bir kahkaha patlattı .Tabi hamile sevgilisi şaşkınlığını gizleyemeden "ne oldu aşkım niye güldün "

"boş ver bitanem aklıma bir şey geldi."

Aklına geleni si...neyse 

Ne tuhaf değil mi daha iki gün önce ellerimi tutan dizlerimde hayallere dalan babama kafa tutan adam sanki bu adam değildi .

O kızla beraber bir yabancı gibi geçiyordu yanımdan Ömer'e dönüp ağlayarak gözlerine bakmamla yere yığılmam bir oldu.

Astım krizi geçiriyodum. Üstelik ilacım arabada , etrafımıza toparlanan insanların hayretli bakışları arasında nefessiz kalıyordum .Gözlerim yarı baygın ömerin sözlerini ise çok net işitiyorum. Saniyeler sonra ömer başımı yere bıraktı ve "çanta çantasını bulmam lazım" 

Öyle çaresizce dolanıyordu Ömer etrafta ,nefes alamamaktan kızaran ve titreyen bedenimi gören ömer daha da panikledi ve gözlerinden yaşlar süzülerek yanıma geldi . "Ne olur söylemeye çalış çantan nerede ?" bunu söylemesi çok zordu sol elimi kaldırarak işaret parmağımla arabbayı göstermemle ömer burnunu çeke çeke koşup gitti arabaya .

Kapanmak üzere olan gözlerim ve durmak üzere olan kalbim bu kalabalıkta bu nefessizliğe daha fazla direnemezdi bedenim. Arabadan ilacımıalmaya giden ömer "açılın ,açılın" diye bağırarak kalabalığı elleriyle yararcasına geldi yanıma . Başımı dizlerine yatırarak bir hışımla sıktı ilacımı ağzıma " ne olur kapatma gözlerini sakın kapatma " diye ağlıyordu baş ucumda .

Moraran bedenim ilacımı aldıktan sonra yavaş yavaş eski rengini alıyordu . Ömer ise beni kucakladığı gibi kaldırıyordu yerden.

Lunaparkın içinde bulunan güvenlik odasına geçtik ve koltuğun üzerine yatırı verdi beni. "Ben hemen geliyorum su alıp hemen geliyorum korkma sakın tamam mı" diyerek ellerimi bırakıp uzaklaştı ömer yanımdan , bu sırada ölüme yine ramak kala kurtulan bedenimin yorgunluğu birazda alkolün etkisiyle gözlerime vuruyordu . Gözlerim yarı açık yarı kapalı uykuya meydan okurcasına direniyordu.O sırada baş ucumda dikilen her şeyden habersiz şaşkınlık ve korkuyla gözlerime bakan o klimacı gence takıldı gözlerim .Çok farklı bakıyor ve içimden bir ses sanki bu gözlerle tekrar karşılaşacağımı söylüyor.

Elinde suyla koşarak gelen ömere çeviriyorum gözlerimi Ömer baş ucuma oturdu elleriyle başımı destekleyerek beni oturtmasının ardından elinde ki suyu yavaşça içiriyor du bana,ve endişeli birazda yorgunluktan hışıldayan bir ses tonu ile "iyi misin papatyam "diyordu.

 Zor bela güçlükle"biraz daha iyiyim çok sağ ol" diyebildim ömer'e

bu süre içerisinde gözlerim hala arada bir o klimacı gence takılıyordu. Gözlerinde farklı bir anlam vardı sanki , ne hayallerle geldiğimiz şu lunaparkta nelerle karşılaşmıştık böyle anlaması ve anlatması güç ister fakat benim anlatmaya gücüm olmadığı gibi ilk defa gerçekleştireceğim hayallerim de yarım ve yaralı bırakılmıştı .

Hayatımı yıktığı yetmezmiş gibi hayallerimi de yıkıyordu reşit ve ben buna bir daha izin vermeyecektim.

Öyle çıkmazdayım öyle çaresizim ki elimden onu unutmaya çalışmaktan başka hiç bir şey gelmiyor fakat bu mümkün mü? Gitmiyor aklımdan o anlar hayali sanki karşımda ve o kız öyle kazınmıştı ki hafızlara asla unutmazdım o yüzü asla unutamazdım .

Canım yanıyor inanın canım çok yanıyor ! 

Bizi bu şekilde bir araya getiren sokaklara mı isyan edeyim yoksa beni oraya götüren ömere mi ?

Benim canım çok yanıyor ve canım ne zaman yanarsa benim ahlarım hep ona çıkıyor . Dilerim yaktığın kadar yanarsın , dilerim bana yaşattığın ne varsa aynısını ve hatta fazlasını yaşarsın.

Artık kelimelerimin kifayetsiz kaldığı yerdeyim .Bir insan daha kaç kez kırılırdı ki aynı yerden. Reşit beni iki seferdir vuruyordu yüreğimden ve ben her defasında bir kez daha yeniliyordum o gülüşüne .. Başımı önüme almış kara kara düşünüyorum gözyaşlarım sırdaşım titreyen ellerim şahidim olsun bir daha reşit için asla üzülmeyeceğim ....


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


******************************************************************************

BİRİNE SENİ SEVİYORUM DERKEN ÇOK İYİ DÜŞÜNÜN ÇÜNKÜ SEVMEK DOKUNUNCA GEÇECEK BİR ŞEY DEĞİLDİR.

HASRET KALACAKSIN BELKİ AYLARCA SESİNİ DUYAMAYACAKSIN

BİRİNE SENİ SEVİYORUM DERKEN İYİ DÜŞÜNÜN ÇÜNKÜ SEVMEK İYİ GÜNLER DEMEK DEĞİLDİR.

YIKIMLARI, YOKLUKLARI DA OLACAK

VE BİR İNSANI GERÇEKTEN SEVİYORSANIZ BU KELİMENİN HAKKINI VERECEKSİNİZ

VE SİZE BİR SIR VEREYİM Mİ BU DÜNYADA SEVİYORUM DİYEN KİMSEYE GÜVENMEYECEKSİN 

insanların dili başka yüreği başka günaydın der gibi nasılsın der gibi seviyorum diyorlar ve sen kendinden başka herkesin sevgisinden şüphe edeceksin .....

buda benden size tavsiye olsun daha on dokuzum da bunları söylüyorsam bilin ki bir şeyler yaşamışımdır siz siz olun kimseye hatta BABANIZA bile güvenmeyin.. :(




SON YANIM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin