Bölüm. 12 AŞKIN ADI

71 43 1
                                    



                 Özgürlüğü bile kaybedince ağlamayan ben şu aralar herşeye duygulanır oldum.Kafamı kaldırıp o inşaata bile bakmak gelmiyor içimde ya yoksa ya gelmediyse ?Bu hayal kırıklığını biradaha yaşatmamalıydım kendime .Sanki o cama vuran taş sesine sanki taşın yanı sıra gözlerime bakan o ela gözlere alışmıştı bedenim göremeyince , duyamayınca eksikliğini hissediyorum. Sanki rast gitmiyor işlerim ,öylece oturdum kaldım yine duvarın dibine radyoda çalan şarkı nasılda can alır gibi feryat ediyordu sözlerinde ise "ben seni görmeden ölmem " diyordu.

Mutluluk değil bu gün sadece yaş vardı gözlerimde  , yüzümde ise mutluluk yerine bilmediğim bir korku.

Neyin endişesiydi bu yada neyin korkusu ? Bir duman daha çekiyorum sigaramdan ciğerlerime istemsizce yaş geliyordu gözlerimden ve bir ses tüm dengemi feğiştirircesine ;

"şşiiiittt" diyordu bana "hey kır papatyasııı"

                Aniden kaldırdım başımı gözlerim yaşlı yanaklarım ise ıslak sesin geldiği o yöne çevirdim hemen başımı , uykudan uyanmış yada yorulmuş gibi bir ifade vardı gözlerinde .

Meğer beni beklerken uyuyakalmış o soğuk inşaatta ,"NEDEN AĞLIYORSUN " diye sordu bana ..

Senin için ağlıyorum diyemediğimden hiiç dedim .İçimdeki korkuyu o endişeyi ve o paniği sadece bir kocaman hiçe sığdırmıştım sildim hemen gözyaşlarımı ve gülümseyerek kalktım oturduğum o yerden baktım yüzüne gözlerinin içine .

Bu arada ismini söyledi bana "Ben reşit "dedi bende ismimi takdim ettim ona "busu" dedim aslında ilk yapmamız gerekeni sona saklamış gibiydik baktık ve öylece gülümsedik birbirimize .

Ne kadarda güzel ismi vardı . Bir insanın hem kendi hem ismi nasıl bukadar güzel olabilirdi ki ; O tam olarakta öyleydi birde yüzüğü vardı sol yüzük parmağında üzerinde ay yıldız resmi vardı bir yüzük bile bukadar mı yakışırdı bir parmağa ..

  Uzun bir suskunluğun ardından kaşlarını hafif yukarıya kaldırarak yaklaştı bana ve beimde yaklaşmamı istedi içimde yine heyecan başladı öpecek zannedip korkarak ve utanarak yaklaştım yanına eğildi ve elini saçlarıma uzattı başımda duran tokayı tuttu ve çıkardı bir tutuşta sonra yavaşça yüzüne yaklaştırdı gözlerime bakarak tokamdaki kokuyu içine çekti bu bende kalabilirmi dedi "peki "dedim peki kalabilir oda parmağındaki yüzüğü çıkarttı ve uzattı bana elimi uzatmamla ellerimi tutarak yüzüğü bırakması bir oldu ...

SON YANIM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin