Andy

925 50 0
                                    

Arabaya binerken aklımdaki birkaç soruyu sordum " Bizi ne için seçildik? Niye senin evinde kalıyoruz? Annelerimiz burada olduğumuzu biliyor mu?" James aynı anda araba sürerken bana cevap vermesi imkansız gibiydi ama ben cevap istiyordum." İlk soruyu cevaplıyorum. Kara Ruh adında kötü biri var. O kendi çocuklarını seçerken, bizi seçenler eski Seçilmişler ' di. Ve bu arada Andy... tanıyorsun herhalde, kardeşin" Evet anlamında başımı salladım. "O da Kara Ruh'un seçtiği çocuklar dan biri" dediğinde şaşırmamıştım kardeşimin kötü olduğu doğruydu. James bana garip garip bakmaya başlamıştı" Şaşırmadın mı? " dedi bende "hayır" dedim. Hala bana garip garip bakıyordu. Önüne döndü. " İkinci soru?" dedim. En sevimli halimle." Çünkü sizin evde birileri var, Emily'nin evi yok. Yetim yani." dedi sessizce. Demek bu yüzden konuşmuyordu." Geriye kalan tek kişi benim. Anne ve babam o kadar çok çalışıyorlar ki eve yılda bir-iki kez geliyorlar hem evde büyük." Tam tüm sevimliliğimle" üçüncü soru" diyecektim ki James" Üçüncü sorunun cevabını bilmiyorum ama herhalde bilmiyorlardır." dedi. Tam bir soru daha soracaktım Sam koltuk arasından fırlayarak "Sen hiç susmaz mısın? !?" dedi bende kollarımı göğsüme bağlayıp sessizce oturmayı tercih ettim.

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin