Andy, Jhon, Kara Ruh, Olivia
Andy'nin Ağzından
Annemi bayıltmak o kadar da zor olmadı. Bu sayede prensesim, Olivia'ya kavuştum. Ve ayrıca Kara Ruh'un takımınada girmiştim. " Sonumda hayatım" Olivia bu sözleri söylerken boynuma atıldı. " Seni çok özledim" dedim ve dudaklarımız birleşti. Onun yanında kendimi rahat hissediyorum. Dudaklarımız ayrıldığında birbirimize gülümsüyorduk. Ağacın arkasından çıkan Jhon bize bakıyordu "Vay! Aşk kuşları sonunda birleşti. Olivia baban seni ve Andy'i istiyor." Kara Ruh bizi çağırıyor bu çok garip " Tamam geliyoruz" dedik aynı anda. Birbirimiz için yaratılmışız.
*
Ally ' nin Ağzından
Sonunda arabaya binmiş eve doğru dönüyorduk. Sam okadar sert vurmuştu ki David hala baygındı "Sana bir şey yapmadı değil mi? Dokundu mu ? İyi misin ?" James' in bu kadar endişelenmesini beklemiyordum o yüzden kekeleyerek konuşmuşum, farkında değilim . " Ben-ben iyiyim?" James yanlış anlamış olacak ki arabayı hızlandırdı. "Jame biraz yavaş ol!" yavaş olması lazım yoksa hepimiz ölürdük, hem evede az kalmıştı. " Tam tersine daha hızlı olmalı David uyanıyor beyinsiz!" Zaten eve varmıştık. Onu eve kadar taşıdık ama çok zor olmuştu. David uyanmış debeleniyordu. "Bak sana herşeyi Ally anlatacak. Tamam mı? " James ne yapmaya çalışıyor. " Tamam ama bu kızıl bela gitmeli" bu bir tartışmaya 'başla' demekti "Ne demek istiyorsun sümük beyin?!" Sam işi zorlaştırıyordu. " Yani buradan gitmen gerek aptal." "Buradan biri gidecekse o sen olacaksın ahmak!" David hareketlenince normal olarak önüne atıldım "Bırak onu Ally, bakalım ne yapacak?" Ben Sam'i korumaya çalışıyorum ama o işi zorlaştırıyordu.