Niepewność. Człowiek niepewny jest dużej ilości rzeczy. To taki stan psychiczny, który często płata nam figle. Niepewna odpowiedź na sprawdzianie, niepewność, że pomylimy kroki w tańcu. Niepewność uczuć.
"Niepewność - oto, co zmusza do myślenia"*
Zagubienie. Człowiek mający zagubienie emocjonalne daje łatwy dostęp do swojego umysłu. Ten stan nas paraliżuje, zwątpienie w siebie i w sytuację w jakiej się znaleźliśmy.
"Brak zaufania jest źródłem zagubienia."*
Strach. Czy strach robi z nas słabych? Dzieci boją się potworów z pod łóżka, dorośli straty pracy, nastolatkowie nie zdania do następnej klasy, ale czy to jest warte naszego strachu i stresu? Mamy wiele innych zmartwień. Strach przed samotnością, strach przed ludźmi. Strach przed stratą osoby, którą kochamy. Strach może być pozytywy i negatywny, zależy od sytuacji. A teraz? Jaka była sytuacja?
"Niczego w życiu nie należy się bać, należy to zrozumieć"*
Trzy emocje, które każdy z nas czuł. Raz, dwa czy nawet kilka razy w swoim ryciu, to jest nieuniknione. Ja odczuwam je teraz. Odczuwam je na raz, układając sens tego wszystkiego w głowie. Słowa a czyny będą nam zapamiętane, przez nas jak i przez innych. Myślenie o tym co nie trzeba jest zgubą ludzkiego myślenia. Jednak czym jest życie bez tego? Życie to zagadka, trudna zagadka i czasem trudno ją zrozumieć.
- Sky, o czym ty mówisz? - zmieszany chłopak patrzy na mnie wyczekująco. Mam ochotę płakać, płakać ile się da. Każdy coś przede mną ukrywa, nikt nie jest w stanie być ze mną szczery. Ale czy ja jestem szczera przed samą sobą?
- To co słyszałeś, Tom - mówię cicho. Nie chce żeby to się kończyło, ale jednocześnie nie jestem w stanie tego zrozumieć, gubię się w sobie i w tym o czym myślę.
- Sky, nie pieprz głupot - mówi stanowczo. - Nie chce Crystal, przy niej nie czuje tego co czuję przy tobie. Wiem, że wszystko co dotknę się pieprzy, ale teraz cię potrzebuję. Daj mi szanse.
Druga szansa. Czy warto dać ją człowiekowi? Inni robią gorsze rzeczy, dostając drugą szanse, ale czy warto? Warto dać drugiej sobie szanse, tak żeby on nie wrócił na tą samą drogę? To odpowiedzialność. Nasza decyzja. Może nas mylić?
- Zakochałam się w tobie - przyznaję cicho. - Nie powinnam zachowywać się jak księżniczka, myśląca o swoim nosie. Jednak nie lubię kłamstw.
- Zakochałem się w tobie też, Sky. Każdy dzień z tobą jest przygodą i lepszym odkryciem mnie. Nie chcę żeby to się skończyło, daj mi szanse a wszystko naprawie.
Naprawa zniszczenia człowieka, nie będzie tania. Zaufanie klucz do wszystkiego. Nie powinnyśmy ufać byle komu, ja nie ufam. Popełniamy błędy, ale człowiek tak robi, to nic dziwnego.
~~~
Wzdycham i opadam na łydki, kiedy wreszcie zamknęłam walizkę. Było to lada wyzwanie, szczególnie kiedy do pomocy w wybieraniu cichów wybrałam najlepszego przyjaciela. Jutro mamy wylot do Francji, gdzie chcemy z Tom'em zapomnieć o zaistniałych sytuacjach. Daliśmy sobie jeszcze jedną szanse i mam nadzieję, że będzie warto.
Nie spałam dużo tej nocy, a dochodzi już godzina dwudziesta druga. Znając mnie teraz też nie usnę i będę zbyt zestresowana całym wylotem. W sumie ja przez tydzień nie zmrużyłam oka. Uczenie się na egzamin przez całą noc i myślenie o tym wszystkim mi nie pozwalało. Nie spałam z Tom'em. Chciałam przestrzeni dla siebie, więc on spał w pokoju Dylana.
Właśnie, Dylan. Brat, który od kilku tygodni bez ustanie mnie ignoruje, nie odbierając telefonu i nie odpisuję na wiadomości. Nie wiem co go ugryzło, ale lepiej niech się ogarnie a nie robi mi tylko przykrość. Nie jestem pępkiem świata, ani żadnym celebrytą żeby ignorować natrętnych fanów. Jednak zamiast natrętnych fanów, ma martwiącą się siostrę, która jest coraz bardziej zabicia go jak się spotkamy.
CZYTASZ
𝐓𝐑𝐔𝐒𝐓 𝐘𝐎𝐔? || 𝐓𝐎𝐌 𝐇𝐎𝐋𝐋𝐀𝐍𝐃 ✓
FanfictionKSIĄŻKA W TRAKCIE KOREKTY (pisana od nowa) 𝑷𝒊𝒆𝒓𝒘𝒔𝒛𝒂 𝒄𝒛𝒆̨𝒔́𝒄́ 𝒅𝒚𝒍𝒐𝒈𝒊𝒊 ❞𝒇𝒐𝒓𝒈𝒊𝒗𝒆𝒏𝒆𝒔𝒔❞ "Otworzyłam swoją dłoń, by on mógł się z nią połączyć. Tak zrobił. Teraz nie ufałam ani sobie, ani jemu." Sky Smith to dziewczyna, któr...